What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wie kan mijn monitor trisyncen ?

Wombat

TATE Mode Pilot
Joined
Sep 25, 2005
Messages
526
Reaction score
1
Met de inkoop aktie bij Excellentcom (Bedankt Pooyan!) heb ik een trisync chassis besteld. Deze zit echter nog steeds in de verpakking, omdat ik het zelf niet aan durf deze te installeren.

Dus wie o wie kan mij hierbij helpen? (locatie: Putten, Veluwe, Gelderland) Uiteraard zorg ik voor een gepaste vergoeding. En bied ik de mogelijkheid aan om het e.a. exclusiefs op videogame gebied te kunnen spelen.

(de monitor die getrisynct moet worden zit in een New Astro City)
 
Ben zelf heel benieuwd hoe dit moet.
Misschien foto's maken wanneer het zo ver is.
Misschien wellicht iets voor de arcade dag; workshopje geven iemand?
 
Back
Top