A
Anonymous
Guest
Wat voor sticks en knoppen gebruiken jullie in een arcade cab of arcade stick? En voor welke soort games vind je ze het beste werken?
Ik zelf heb een Round 1 TE arcade stick met Sanwa onderdelen, zit ook een octagonale restrictor in sinds een tijdje. Denk wel dat ik weer naar een 4 gate ristrictor over schakel en een nieuw springveertje in doe. Fijn om 2D fighters te spelen, maar ik mis de precisie om shoot'm ups te spelen.
Namco Arcade stick (1996) met Hori onderdelen als ik me niet vergis. Voor mij een fijne shoot'm up stick en voor 2D fighters ook wel geschikt, alleen mis ik de soepelheid van Sanwa, maar daar kan ik best mee leven bij fighters.
En hopelijk binnenkort als mijn Agetec multiconsole mod af is, een Seimitsu LS-56 stick met PS-15 knoppen. Nog niet mee gespeeld dus kan er niks van zeggen, behalve dat de LS-56 wel zeer gewaardeerd wordt in de shoot'm up community. En van wat ik heb gevoeld, een erg strikte feel heeft zodat je niet snel uitschiet.
Ik zelf heb een Round 1 TE arcade stick met Sanwa onderdelen, zit ook een octagonale restrictor in sinds een tijdje. Denk wel dat ik weer naar een 4 gate ristrictor over schakel en een nieuw springveertje in doe. Fijn om 2D fighters te spelen, maar ik mis de precisie om shoot'm ups te spelen.
Namco Arcade stick (1996) met Hori onderdelen als ik me niet vergis. Voor mij een fijne shoot'm up stick en voor 2D fighters ook wel geschikt, alleen mis ik de soepelheid van Sanwa, maar daar kan ik best mee leven bij fighters.
En hopelijk binnenkort als mijn Agetec multiconsole mod af is, een Seimitsu LS-56 stick met PS-15 knoppen. Nog niet mee gespeeld dus kan er niks van zeggen, behalve dat de LS-56 wel zeer gewaardeerd wordt in de shoot'm up community. En van wat ik heb gevoeld, een erg strikte feel heeft zodat je niet snel uitschiet.