A
Anonymous
Guest
Ik ben door aanschaf van een serieuze mvs hier terecht gekomen... en dit is toch wel 't beste forum naar mijn gevoel. Maar ik kom er niet gigantisch vaak meer, doordat ik veel bezig ben met m'n studie en zo.
Vind 't wel cool om te zien dat er meer "echte" gamers in NL zijn. Ken toch weinig mensen persoonlijk die uberhaupt gamen, maar dan ook nog old'school gamers zijn. Gelukkig beginnen mensen het te begrijpen als ze op m'n kast spelen of bomberman met z'n 4ren op de snes.
Vind 't wel cool om te zien dat er meer "echte" gamers in NL zijn. Ken toch weinig mensen persoonlijk die uberhaupt gamen, maar dan ook nog old'school gamers zijn. Gelukkig beginnen mensen het te begrijpen als ze op m'n kast spelen of bomberman met z'n 4ren op de snes.