Vooruit ik doe ook mee. De lijst is niet in volgorde, ik vind niet dat je Shinobi met SF2 kunt vergelijken bijv.
1. SF2 WW (Capcom)
Helemaal sufgespeeld in frankrijk, 1 CC met Guile. Daarna de Snes versie gehad. wat een tijden. Geen zorgen, hele nacht SF2..
2. Final Fight (Capcom)
Ondanks het feit dat ie oneerlijk moeilijk wordt na een tijdje blijft het awesome piledrivers te doen met Haggar in een propje vijanden.
3. Psychic 5 (Jaleco)
Hovering jump ruim voordat Mario het had, megacoole soundtrack, 5 characters met hun eigen abilities en een insane scoring systeem. Als je van platformers houd moet je deze zeker eens spelen.
4. Shinobi (Sega)
Nuff said. Rolling Thunder, maar met Ninjas. Ninjas rule. Welcome to bonus stage!
Mandara stage kickt altijd mijn ass. Tot daar is het goed te doen
5. Chase HQ (Taito)*
1CC vroeger zonder problemen, zonder stuurtje tegenwoordig veel te moeilijk.
Als de difficulty/tijd te ruim staat dan kan je lekker scoren
6. Operation Wolf (Taito)*
Deze kon ik 1CC vroeger in center parcs/sporthuys centrum
7 Various Neo Geo shooters (Pulstar, Blazing Star, Metal Slug 1)
Kof kan met niet boeien, maar de non-fighters op dit platform zijn altijd al pareltjes geweest.
8. Moonwalker (Sega)
1CC, en ik hou niet eens van Michael Jackson.. Muziek errug goed en de game sluit ook nog eens aan op de butfilm die hij op de markt had.
9. Nba Jam / Nba Hangtime
4 gulden voor een potje. En 1 gulden om je character bij te werken (hangtime). Midway/speelhaleigenaar heeft goed aan mij en mijn maatjes verdient in de 90's.
10. Toki / Juju Densetsu
Stond naast Moonwalker in Center Parcs Frankrijk, en eindelijk een platformer waar ik wel goed in was

Flink afgekeken van medespelers, en kom tot de helft tegenwoordig. Veel te lang niet gespeeld helaas.