What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat spelen jullie op dit moment?

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Premiums zijn als het goed is al Falcons met extra heatsink, en BenQ drives.

Fok die 120 gb, die zal je niet nodig hebben als Video Marketplace hier niet komt, of als je uberhaubt al geen films online via e-distributie wilt huren.

Ik heb 20gb en nog steeds na bijna 2 jaar plenty ruimte, heb toch een redelijke batterij aan bonus packs, arcade games, demo's en trailers.

Op dit moment speel ik Super Paper Mario en de wat oudere spellen Streets of Rage 2 en Street Fighter II Turbo.

R-Type":j1lhslol said:
Premiums zijn als het goed is al Falcons met extra heatsink, en BenQ drives.

Fok die 120 gb, die zal je niet nodig hebben als Video Marketplace hier niet komt, of als je uberhaubt al geen films online via e-distributie wilt huren.

Ik heb 20gb en nog steeds na bijna 2 jaar plenty ruimte, heb toch een redelijke batterij aan bonus packs, arcade games, demo's en trailers.

mooi, dus als ik voor dat halo premium pack ga, zit ik goed. Het enige verschil met die ultimate is dat er HDMI is...hebbe we dat nodig?

Heb je een HDTV met een HDMI ingang? Zo niet dan heb je er op dit moment dus niks aan. Ga je echter in de nabije toekomst toch zo'n HD scherm halen met HDMI tja dan zou ik er wel even over nadenken.

op GameFAQS forums heb ik gelezen dat de 360 HDMI slechter is dan Component. Het beeld moet wat fletser zijn, er zijn mensen die zijn teruggegaan naar Component. Het verschil was op de doorsnee HDTV verder echter verwaarloosbaar, maar dit was al bekend.

HDMI komt normaliter alleen tot zijn recht op grote full hd schermen, en voor films.

Bovendien hebben Premiums vanaf nu dus ook gewoon HDMI (effe op de doos kijken, bij een MM winkel bijvoorbeeld).

op Xbox 360 speel ik Blue Dragon, Skate en PES2008
Wii vooral MLB power Pros en Super Paper Mario (met wat vertraging)
En op DS speel ik nu enkel Zelda

X360: VF5, PGR4, N+ (wat een brute XBLA game!!!) en nog een beetje Halo 3 (wil die singeplayer voltooien maar vind het oersaai)

PS3: Sega Rally en Warhawk

DS: Zelda Phantom Hourglass (zie mijn recensie op www.nzone.nl)

VF5
VF5
VF5
VF5

Zonde van mijn PGR4 en Orange box waar ik beide lekker ver mee was, en Eternal Sonata die ik nog niet eens uit de case heb gehaald. Maar VF is toch echt de shit.

Ik heb VF5 al een weekje in huis omdat ik er een review over moet schrijven maar ik hink enorm op twee gedachten...al ergens in het midden wel uitkomen denk ik..

Ik speel nu:

VF5 (PS3) (@ Ken, ik heb er maar 1 gedachte over en dat is supergoed ;-))
Sparkster (SNES)
SF3 3rd Strike (PS2)
Hyper Street Fighter 2 Anniversary (PS2, toch blij dat ik deze niet verkocht heb, ik waardeer deze geweldige port van SSF2T nu pas, toch veel beter dan de Capcom Classics versie)
Samurai Shodown 2 (MVS)
Windjammers (MVS)
Neo Turfmasters (MVS)
Waku Waku 7 (MVS)
Pokemon Diamond (DS)

En binnenkort even kijken welke nieuwe PS3 game ik wil kopen.

Okami, fucking vette game imo!

The Dracula X Chronicles. Vette remake van Rondo of Blood met als extra SotN alsmede de originele Rondo pce versie. Deze laatste 2 moet je wel unlocken.

Metroid Prime 3 en Mario Picross.

En af en toe nog wat Sin & Punishment op de VC.

Metroid Prime en helaas uitgespeeld.
Me want more!!!
88%/total time 24:10 en dat zonder te spieken en de 100% trailer maar onlinne gekeken en vond het achteraf ook niet echt de moeite waard.
Nu de borst maar nat maken voor Galaxy :D

Dus je hebt er 24 uur over gedaan om die game uit te spelen? Is dat niet erg lang? Of heb je veel sidequests gedaan?

Gameholic":2tphc53h said:
Dus je hebt er 24 uur over gedaan om die game uit te spelen? Is dat niet erg lang? Of heb je veel sidequests gedaan?

Moet zeggen dat dit de 2'de game is naar jaren(paper mario Wii)die ik weer eens uitspeel 😉
Ik weet niet wat snel is maar ik vond het wel netjes.Moet wel zeggen dat ik ook het verlaten ruimtenschip ook helemaal gehaald heb waar je al die klote energy cells voor nodig heb.

Assassins Creed
Duidelijk veel minpunten, maar ik sta gewoon stom versteld door de game mechanics... Dat bewegen door menigte, de zwaardgevechten, de steden... Stom versteld sta ik...

Back