What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat spelen jullie op dit moment?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik nog steeds Metroid Prime 3 (Wii), Sega Rally (PS3) en Halo 3 (360)

Ken, ik was gisteren een local co-op aan het spelen dus vandaar dat ik je niet kon joinen.
 
Smoesjes!

Maar goed het is beregezellig op Xbox Live met lid Dem en lid Gwar e.a.
 
Ken":386ycyq7 said:
Smoesjes!

Maar goed het is beregezellig op Xbox Live met lid Dem en lid Gwar e.a.

hebbe jullie allemaal een pal 360? ben nog aant twijfele...
 
Jezus Dreamer ouwehoer niet zo man, gewoon een 360 met Halo 3 kopen en online gaan, makkelijk zat.
 
Ik speel op dit moment Skate , het is lang geleden dat ik zo enthousiast ben geweest over een game. Laat staan een EA game..
Ik heb zelf geskate vroegah en dit is de next best thing.
Wel vrij pittig om te leren , zeker als je de Tony Hawk controls gewent bent.
Maar ooh zo goed. Zeker online spelen is erg verslavend , late uurtjes..
 
Ken":3ooz75hh said:
Jezus Dreamer ouwehoer niet zo man, gewoon een 360 met Halo 3 kopen en online gaan, makkelijk zat.

tja ik ben niet zo van de pal games....de helft komt er niet op uit. stel ik koop een pal 360, welke versie moet ik hebben?
 
Gewoon die voordeel pack met twee controllers, headset en afstandsbediening. Een Pal of Japanse Xbox 360, het maakt echt geen ene reet uit dude.
 
En microsoft heeft aangegeven dat ze de focus meer op de europese markt gaan leggen omdat ze in japan toch geen poot aan de grond krijgen. Zelfs rpg's van bekende japanse producenten zorgen voor 0 marktaandeel.
 
Had vanavond mensen over de vloer en de wok ter ere van Ken's verjaardag, maar morgenavond ben ik van de partij.
 
Ken":143i9ha1 said:
Had vanavond mensen over de vloer en de wok ter ere van Ken's verjaardag, maar morgenavond ben ik van de partij.
Gefeliciflapst. Ik was 3 oktober jarig. Ik ben eenderde eeuw geworden.
 
Ken":2y3iztrz said:
Gewoon die voordeel pack met twee controllers, headset en afstandsbediening. Een Pal of Japanse Xbox 360, het maakt echt geen ene reet uit dude.

niet alle games zijn regiovrij... moet ik een ultimate of premium 360 hebben of hoe zit die zooi in mekaar? online kost 50 per jaar?
 
Gewoon premium pack en een online kaart in de winkel kopen of per CC in het menu doen.
 
Bij Microsoft komt (zowat) alles PAL uit, en ook bijna allemaal tegelijkertijd. Blue Dragon was hier bijvoorbeeld gewoon een week eerder. Als er een bedrijf PAL friendly is dan is het zeker Microsoft, zeker wanneer afgezet tegen Sony en Nintendo (deze laatste met de VC bijvoorbeeld).

Voor 60hz hoef je het ook niet te doen; de console zelf en al die stuff is 60hz en op HD resoluties valt dit uberhaubt al in het niet.

Een import 360 kopen is het domste dat je kunt doen, als ie kapot gaat ben je de sjaak. En ook heb je een kanon van een stepdown nodig.
 
Nou ik had wel bijna een Japanse 360 gekocht voor de Japanse artwork van games die niet in Europa uitkomen. Zo zijn er een paar games op de Japanse markt waarvan de artwork gewoon veel cooler is dan de Europese. Maar goed dat was dan wel m'n derde 360 geweest en zeker niet m'n eerste, waarvoor ik toch echt gewoon een PAL moet aanraden.
 
hmmm als jullie het zo brengen, kan ik idd beter een pal 360 kopen. Dan ga ik voor een premium pack den k.

Dus stuff zoals eternal sonata komt ook hier uit zo te zien, das wel handig.
 
DreamerNL":1js2kj8k said:
hmmm als jullie het zo brengen, kan ik idd beter een pal 360 kopen. Dan ga ik voor een premium pack den k.

Dus stuff zoals eternal sonata komt ook hier uit zo te zien, das wel handig.
Neh-eh. Niet premium kopen. De Elite. 450 euro, 120GB, HDMI, 65nm chip!
 
Back
Top