A
Anonymous
Guest
Op dit moment ben ik eigenlijk alleen nog bezig met Mortal Kombat Armageddon.
DAY":3j3mvtxb said:@ almighty, het is paper mario en geen gewoon mario![]()
Als je niet van Genki houdt dan hou je er niet van, nee.DAY":2snmweca said:@ D, nice stuff, al denk ik wel dat Wangan niet echt een top spel is.