lol afzeiken en dan zeggen dat je burning fight speelt
ruderudie":37ryae2v said:lol afzeiken en dan zeggen dat je burning fight speelt
hehe Ja ik wil echt niet zeggen dat burning fight goed is maar het heeft wel een leuk sfeertje met al die jaren negentig "punks". Echt een foute game, maar dat maakt het juist wel grappig. Kan echter niet tippen aan de Capcom scrollers,
Gameholic":2kgbbm1p said:Metroid Prime 3 (Wii) en Call of Duty 4 Beta (360)
Beide meesterlijk!