What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

Status
Not open for further replies.
nieuwe aanwinst:

sparkster factory sealed usa

ryu001otk-img426x600-115244192507090052_edited.jpg
 
Ik heb gisteren mijn eerste japanse kentai uitgeprobeerd hier zaten 3 non java games op .12 muzieknummers .Fotocamera .En mickey space station (kan hier niet gebruiken geen verbinding)

Ik heb net een andere kentai(mobieltje) gewonnen uit japan met 6 javagames erop:


kenkenken9999jp-img600x450-1134291734cimg6650.jpg


JAVA application,
☆BOXING
☆XI[sai]
* XI [sai]
* Bonn Bliss
* GURADIUSU (A)
* GURADIUSU (B)
* GURADIUSU (C)

Het is moeilijk om een japanse telefoon met java games .Omdat iedereen alles erafgooit voordat ze het verkopen .99% van gevalen is het gewoon een lege telefoon met standaard dingen erop

2 arcade games:

ceo48081taka-img600x450-1153046865dsc00017.jpg


galspanic 1 nu dubbel

12 factoryseald saturn games


umas8269-img600x450-1153407625img_0531.jpg


heb sonic r dubbel nieuw

20 nieuwe famicom games

nonleekun-img600x450-1153154585famikon_20ko_yahoo_001.jpg


nonleekun-img600x450-1153154599famikon_20ko_yahoo_002.jpg


heb rockman 5 dubbel

ok nieuwe aanwinst(en laaste tot ik mijn wonden (schuld) gelikt heb)

metal gear 2 msx in mint staat !!!!

pasokonsama2005-img600x450-1153931876sany0023.jpg


family parododic

simuramigu-img450x600-1153665798famicle.jpg


verder alle games op deze pagina behalve savecard(uitverkocht) en fruitmachine 5 games totaal :

http://www.toy-toraya.com/pikuno.htm
 
Ik ben net terug van een lang weekend London. Toen ik daar was ben ik langs Ravengames geweest om ff te kijken. Klein shopje waar ze best leuke import games hebben waaronder ook pce, saturn, AES. Ik stond eigenlijk net op het punt om een pce macross game te kopen toen mijn ogen naar de vitrine onder de balie gingen. Daar stond dus Metal Slug X. Naast MS3 voor mij de vetste. Na ff twijfelen, nou ja wilde em gewoon hebben maar ik probeerde verstandig te doen :P heb ik die game gewoon gekocht. De prijs van £295 was niet verkeerd want ik heb deze game heel vaak voor veel meer voorbij zien vliegen.

msx1.jpg


msx2.jpg


msx3.jpg


Er zat een paar jaar geleden ook nog een andere vette gameshop in London, CEX (Computer Exchange) waar ze rijen met AES en PCE en alle andere retro shit hadden. 2 jaar geleden was dat al vet minder maar toen ik dit weekend was kreeg ik tranen in mijn ogen. Alles pal en voor de rest was de retro kelder omgetoverd tot dvd afdeling. Zwaar kut dus.
 
Baki":3o8b4v09 said:
Ik ben net terug van een lang weekend London. Toen ik daar was ben ik langs Ravengames geweest om ff te kijken. Klein shopje waar ze best leuke import games hebben waaronder ook pce, saturn, AES. Ik stond eigenlijk net op het punt om een pce macross game te kopen toen mijn ogen naar de vitrine onder de balie gingen. Daar stond dus Metal Slug X. Naast MS3 voor mij de vetste. Na ff twijfelen, nou ja wilde em gewoon hebben maar ik probeerde verstandig te doen :P heb ik die game gewoon gekocht. De prijs van £295 was niet verkeerd want ik heb deze game heel vaak voor veel meer voorbij zien vliegen.

msx1.jpg


msx2.jpg


msx3.jpg


Er zat een paar jaar geleden ook nog een andere vette gameshop in London, CEX (Computer Exchange) waar ze rijen met AES en PCE en alle andere retro shit hadden. 2 jaar geleden was dat al vet minder maar toen ik dit weekend was kreeg ik tranen in mijn ogen. Alles pal en voor de rest was de retro kelder omgetoverd tot dvd afdeling. Zwaar kut dus.

ik was daar ook geweest toen ik 16 was CEX (Computer Exchange) kelder geweest .Was toen nogal bijzonder .Had nog niet echt van import gamen gehoord .Ok ik had imports in mijn msx collectie staan.Zag twinfamicom en daikumara daar voor eerst op pc engine.Ik was er niet echt naar opzoek kwam toevallig in de winkel terecht.was wel belangrijke zet in mijn import gaming.Had ook gesprek met eigennaar .Zei ook in japan geweest had .De dingen ik daar gekocht had .Een ganbare goemon 2 + boekje voor famicom,contra famicom ,wat pcengine games

ik ging toen naar engeland vanwege anime in die tijd
 
japancollector: ik snap eigenlijk niet goed waarom je alles nieuw koopt? En 20 dezelfde? Heb je een winkel ofzo?
 
DreamerNL":2q31z713 said:
japancollector: ik snap eigenlijk niet goed waarom je alles nieuw koopt? En 20 dezelfde? Heb je een winkel ofzo?

voornamelijk voor mijn verzameling .Die 20 gaat ook compleet houden.Mischien gaat ooit weleens 2de hande games aanbieden.Maar dit is allemaal voor in verzameling

ik koop nieuw 2de hands niks vind en zeker ben compleet is.Msx kan niet nieuw bijv onbetaalbaar en bij ontvindbaar is.Of het moet mint zijn echt alle papieren moeten erbij zitten

ok echt laaste gameaankopen.Hierna echt tijd niks de snatchers zijn verjaardagkado volgend jaar


satcher en sd snatcher:

snatch1.jpg


snatch2.jpg


snatch3.jpg


monkey accedemy japan sealed (nieuw)

monk1.jpg


monk1%20(2).jpg
 
Ik zou inmiddels wel wat pics van de verzameling in geheel willen zien japancollector.
 
Ik ga in de toekomst fotos van mijn collectie plaatsen .Moet eerst de badkamer verbouwd zijn en mijn slaapkamer opnieuw opgebouwd.Ok alle games uit grote pakketen uit japan eruithalen.maar is beter ze erinblijven zitten tot kamer opnieuw ingericht is

ik krijg het geld vooral door verkoop van dingen op ebay

foto's van mijn oude collectie staat op zolder:



http://s85.photobucket.com/albums/k63/japancollector/

http://japancollector.gfoto.com/

deze moeten allemaal vervangen woorden door japanse versies.lol een completen hauted castle krijg je in japan niet minder dan rond de 1000 euro XD

http://page4.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/d63168972

en op ebay gooit is ook zo weg XD
 
Virtua Stick PS2
p2_virtuastick.jpg

Niet mijn foto, maar zelfde resultaat...Ibara full kit
DSCF2275small.JPG

big ass KOF XI en Melty Blood arcade posters.
En nog wat Japanse Dreamcast games:
Phantasy Star online
Chu Chu Rocket
Evolution
Tokyo Bus driver
Roommania 203
 

Hey Ken, is die ene DS titel een Japans > Engels vertaler of iets in die zin? En die Virtua stick, hoeveel kost deze + shipping hier naar toe?

Toffe Ibara kit trouwens.
 
Die DS titel is Engels leren voor Japanners, dus niet andersom.
Ik kan die stick voor je vinden los voor 35 euro, shipping zal wel iets van 25 euro zijn though.
 
Zo vandaag eindelijk eens een keer de tijd gehad om mijn nieuwe stuff te checken.. Thanks to Ken voor alle shit (JPN Cube + games)!

spicevb8.jpg


spice1dn2.jpg


spice2dn0.jpg

Fzero en Waverace had ik zelf op de kop getikt... Mario Golf is wel echt meesterlijk! Fok Tiger Woods ... het oldschool systeem van Mario Golf welke we kennen van o.a. de N64 speelt veel lekkerder.

dcstuffbi3.jpg

En een van mijn laaste musthaves voor mijn DC collectie... zo goed als rond nu dus!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top