What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

Status
Not open for further replies.
Zeker als ik je rondleidt whmoehahaha
 
Gameholic":6v10u1ga said:
no75475-img600x450-1147226841pic__44_.jpg
Finally man! Ik heb nachtmerries over dat ding zo lang heb ik em gezocht voor je in Japan...goede aankoop. Vandaag op Ebay aangeschaft, eindelijk een Japanse Megadrive, dat wordt nog leuk later dit jaar in Japan om er een leuke collectie van te maken voor weinig.
a8_1_b.JPG
b3_1_b.JPG
67_1_b.JPG
da_1_b.JPG
 
Ja Ken, dat wilde ik je net al vragen ja ... deze ASCII pads zijn al schaars op Yahoo en ik kon me herinneren dat jij ze bijna niet kon vinden in Akihabara, op een of ander gaar exemplaar na dan.

Die Megadrive JPN was nog redelijk scherp geprijst bij Rklok he :) Ik heb er ook nog over na zitten te denken maar aangezien er nu een gloedje nieuwe MD 2 en een mint MD 1 thuis op mij staan te wachten had ik besloten om deze maar over te slaan.

Goede aankoop iig!
 
DreamerNL":12eq24bd said:
Gameholic":12eq24bd said:
Net van Yahoo afgeplukt ... deze jongens zijn toch behoorlijk moeilijk te vinden.. zeker in deze staat.. dit is nu een van mijn laatste import kopen geweest :) anders heb ik dadelijk in Japan niks meer te shoppen

niks meer te shoppen? Hahaha wacht maar totdat je in akihabara bent, neem maar van mij aan dat je GELD TE KORT KOMT! :P

HAHA Dat geloof ik wel ja. Maar ik had het er gisteren met een maat van mij over. Ik ben vrijwel bijna rond voor wat betreft mijn DC collectie. Ik heb het doel gewoon alle shit te hebben die ik vet vind, dus niet ALLE LE DC's bijv zoals andere verzamelaars. Dat betekent dat ik enkel nog de Sakura Wars DC wil, een handje vol shmups (waaronder Border Down) en dan nog een speciale controller of VMU hier en daar en ik ben klaar.

Dus dan ga ik maar over op iets anders... bijv JPN MD shit aangezien ik nu bezig ben mijn PAL Megadrive collectie te voltooien.
 
Gameholic":32mf2e3h said:
no75475-img600x450-1147226841pic__44_.jpg


Net van Yahoo afgeplukt ... deze jongens zijn toch behoorlijk moeilijk te vinden.. zeker in deze staat.. dit is nu een van mijn laatste import kopen geweest :) anders heb ik dadelijk in Japan niks meer te shoppen

Ze staan wel vaak nieuw op ebay maar vrij duur (40 euro ofzo). Ik had er laatst bijna 1 gekocht maar in principe ben ik toch beter af met een converter die saturn pads aansluit lijkt me..
 
Een Megadrive I ging nog goedkoper weg, maar wilde een Megadrive II ivm. RGB kabel.
Sonic I en II erbij en die controller alles bij elkaar 73 euro, niet slecht om mee te beginnen al wil ik niet weten wat ik in Japan was kwijt geweest. De pest is alleen de shipping dan.
 
Niet zulke speciale games, maar voor deze prijzen kon ik ze niet laten liggen aangezien ik toch in de stad was.

- Pro Evolution Soccer 5 (€20,-)
- Castle No Shikigami II (€10,-)
 
Nieuwe panel voor vertical cab.
DSC_0210.jpg
 
Neo Geo Battle Coliseum voor Atomiswave is binnengekomen 8)
 
koningendag aanwinst:

japans:

n64 zonder doos en manual . met 3 controlers. En 3 games boxed(smash brothers,starwars rogue squadron,mario tennis ) 5 euro

msx hitbit 2 boxed (heel zelfdzaam gaan hoog op japanyahoo) 10 euro


http://page4.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/d61209210?

wat n64 games boxed :

goldeneye
mario golf
puyo puyo sun n64
star fox 64
custom robo





wat kookboeken
wat voedsel
diverse manga's
een bordspel kinderboek enzo.
doos vol banden opgenomen van japanse tv

Er stond ook nog een japanse pc met flatscreen enzo voor 50 euro.Gauw naar de auto gegaan om het geld te halen en het te kopen.Terug kwam werd pc percies voor mijn ogen aan iemand anders verkocht XD

De japanse pc zag er ongeveer zo uit:

sanraize0130-img600x450-1146492027dscf0123.jpg


europees:

complete nes 2 controlers pistol enzo met de games:

ikari warriors boxed
ducktales boxed
tennis boxed

los:
mario/duckhunt
adventures of castle lolo
airwolf

10 euro na het uitspelen van de games gaat het ebay op


gewonen aanwinst :

battery usb oplader

556x600-2006011300016.jpg


10 gbc games allemaal nieuw ?

petaajp-img600x450-1145604251p1030672.jpg


petaajp-img600x450-1145604256p1030673.jpg


set 11 japanse gameboy games nieuw edit geen foto

dracula x rondo of blood

pink1772001-img600x450-1147441508cimg0356.jpg


pink1772001-img600x450-1147441526cimg0357.jpg


pink1772001-img600x450-1147524415cimg0360.jpg
 
Ronde of Blood is awesome dude dikke shit.
 
Ken":3al8yb1e said:
Ronde of Blood is awesome dude dikke shit.

Ja :D nu nog een factory sealed copy vinden.Vraag me af mijn copy nog wat mis reclame folders van andere konami games enzo
 
Jep het is naast SotN 1 van de beste Dracula X games imo. Ik heb deze dan ook al helemaal gaar gespeeld.
 
Ziet erg behoorlijk heftig uit op de Egret 2 dude, congrats.
 
Godver, weer de batterijen van me digicam leeg.
Dan maar weer zo...

image00003copy1qy.jpg


Witte PSP Value Pack met Daxter, en verder nog Need For Speed Underground Rivals, Mega Man Powered Up, Darkstalkers Chronicles en Burnout Legends.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top