What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

Status
Not open for further replies.
Ibara ingelijst:

ibara.jpg
 
Geweldig dat ie ingelijst is, komt het tenminste nog meer tot zijn recht. Had ik nu maar genoeg ruimte voor dat soort dingen op mijn kamer aan de muur. :P
 
Fatal Fury Special, Metal Slug 4 en King of Fighters 2003 kits, waarmee zowel de Metal Slug serie als de KOF serie op MVS weer helemaal compleet is gemaakt, thanks Baki!

Op de ingelijste Ibara poster staat overigens in katakana geschreven (dat blijf ik toch apart vinden dat nu gewoon Japanse woorden in katakana zijn geschreven, normaal een schrift voor Engelse woorden):

Watashi tachi ha kirei = Wij zijn mooi (Watashi = ik, met tachi erachter = wij)
Je spreekt het uit als Watashi tasj (kort afronden) wa kiree
Als je het uitspreekt als kirij, dan komt het al snel in de buurt van karai, wat 'hekel hebben aan' betekend en dat misverstand wil je natuurlijk niet maken.

Vlak voordat het eerste level in Ibara begint hoor je de zin uitgesproken, check deze video.

http://www.ultracade.co.jp/ibara/IBARA.wmv
 
Open maar 1 in Groningen, hier zijn ze sinds een paar jaartjes allemaal dicht.
 
Owja en we wachten natuurlijk nog op een officiele uitnodiging he Ken, om een keer een zaterdagje bij jou te komen vertoeven 😉 ik zorg voor de drank :)
 
Ach, zo kreeg ik die console ergens in 93.

Altijd cool om oude consoles nog zo in plastic te kunnen krijgen. Je zou het er bijna niet uit willen halen. Een vriend van me had laatst nog een nieuwe (= in box en plastic met alles erbij) PAL Saturn gekocht. Heel erg cool.
 
Ik hoop dat je dit jaar nog naar japan gaat Ken , mag je tegen die tijd waarschijnlijk voor mij op zoek naar een fist of the northstar.
 
R2-2D":1m9y5ygh said:
Atomiswave + naomi universal = 31 khz heaven
Gefeliciteerd !
Not quite yet, Naomi universal is geen Jamma dus daar zal dan eerst nog de vrij prijzige JVS connector tussen moeten...
 
Thx to Ken heb ik er weer 4 AES games bij.

Last Blade 2, SvC, KoF2000 en Super Sidekicks 2 allen in zeer nette staat!
 
no75475-img600x450-1147226841pic__44_.jpg


Net van Yahoo afgeplukt ... deze jongens zijn toch behoorlijk moeilijk te vinden.. zeker in deze staat.. dit is nu een van mijn laatste import kopen geweest :) anders heb ik dadelijk in Japan niks meer te shoppen
 
Gameholic":2d4d331u said:
no75475-img600x450-1147226841pic__44_.jpg


Net van Yahoo afgeplukt ... deze jongens zijn toch behoorlijk moeilijk te vinden.. zeker in deze staat.. dit is nu een van mijn laatste import kopen geweest :) anders heb ik dadelijk in Japan niks meer te shoppen

niks meer te shoppen? Hahaha wacht maar totdat je in akihabara bent, neem maar van mij aan dat je GELD TE KORT KOMT! :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top