What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

Status
Not open for further replies.
Is die Raiden III ook in Europa uitgekomen toevallig, maatje van em wil em graag op de PC gooien en dan op de Hantarex.
 
Ken":p1cd1qzx said:
Is die Raiden III ook in Europa uitgekomen toevallig, maatje van em wil em graag op de PC gooien en dan op de Hantarex.

Volgens mij is het een Japan only release.
 
voor 18,500 円 gewonnen:

death_eario-img600x450-1143708600ibara.jpg


deze helaas verloren:

death_eario-img600x450-1143708348mushi.jpg


die is voor 23,500 円 verkocht :cry:
 
Kicken .. Maar is 23500 yen niet gruwelijk veel voor een poster? Of ben ik nu gek?
 
Jah wel veel, maar het kan nog veel erger... $600,- voor een dodonpachi DOJ black label poster :shock:

Het kan wel veel goedkoper, dan moet je de ps2 versies kopen. Die kan je meestal onder de 1000 yen vinden. Maarja, arcade is natuurlijk veel stoerder 8)
 
Niet echt een 'aanwinst' maar toch chill; mijn (oud model) PS2 is weer helemaal tiptop in orde..

Laser vervangen en modchip erin dus het importen van PS2 games is begonnen :) Ibara anyone :D
 
-Dreamcast JP system

Saturn games:

Soukyugurentai Otokyo

ss_soukyuotoku.jpg

Dodonpachi

ss_dodonpachi.jpg
 
Gisteren is Dodonpachi Dai Ou Jou binnen gekomen op PCB.
Ik vond de PS2 versie al goed, maar dit slaat echt nergens op hoe heftig.
Wat blijven de games van CAVE toch ondergewaardeerd en wat ben ik hooked aan dit bedrijf. Lekker bijdehand met prijzen van sommige games. Maar goed, heb er nou toch alweer drie (ahem..) schiet al aardig op 8)

Hell yeah.
 
R-Type":1a3od6n8 said:
Dodonpachi

ss_dodonpachi.jpg

Wat heb je daarvoor betaald als ik vragen mag?

Tof Ken! Jij komt het weekend wel door zie ik wel weer...
 
Gameholic; 30 euro.

Maar er is meer bijgekomen as of today, aangezien ik weer begonnen ben met de DC:

dc_doa2_obi.jpg

*DoA limited edition ofcourse

dc_cvspro.jpg

dc_guilty_obi.jpg

GGX is met soundtrack cd.

Next up: Biohazard CV Complete (de mijne is pleite :/).
 
Erg toevallig trouwens, van die CPS2 aankopen. X-men vs SF heb ik gisteren de hele avond zitten spelen. Arcade stickje aangesloten en los ging ik. Ik had namelijk wat Saturn magazines gekocht waarin zeer wrede artikelen over de game stonden. En het spel is nog steeds verdomd goed; de graphics, het geluid.. alles. Ook MvsSF vind ik aanzienlijk minder goed dan deze (was more of the same, met minder coole chars). Dit blijft imo de coolste van alle Crossover fighters, fok sfeerloze semi 3d MvC2 :P

Met ongeloof dacht ik weer terug aan wat debieltjes die mij ooit aan het overtuigen waren dat de PS versie beter was omdat "de PS immers een sterker platform was".

Juggernaut + Cammy blijft mijn favoriete team :D
 
Met dank aan my main man Dennis een paar posters binnen gekregen, die oorspronkelijk van Yahoo Japan komen. Heb nu even snel alleen Ibara opgehangen, moet nog lijsten halen voor arcade posters van Dimahoo (CPS2), Daytona USA 2, Power Stone en Guilty Gear. Ook nog een paar coole artwork flyers van Mushihimesama en Ibara erbij dus Ken's plaza kan weer even van nieuwe heftige shit worden voorzien. Thanks Dennis!
DSC_0162.jpg
 
update :

2x jp dreamcastgames nieuw

91798589a.jpg


91798916a.jpg


zeldzaam een factory sealed x68000 game: parodius

harutans-img600x450-1131814362500.jpg



goemon n64 nieuw:

ayumama12000-img600x450-1143472397ff-8680.jpg


ps set 1 allemaal nieuw

titels:
alundra 2
formule one
silent bomber
medarot r
virtua pachi slot

jhwyg495-img400x355-1143898778img_0824.jpg


ps set 2 nieuw

vandal hearts 2
minimoni
???99
oh no
3d keiloscoop

andersen_toy-img450x600-1142578370111-1160_img.jpg


japans mobieltje gekocht voor de camera en javagames die er mischien opzitten.

totepochip334-img600x450-1143266530dsc07160.jpg



x68000 alleen toetsenbord en computer mis ijzer op uitbreidingslot .Deze is 2 mb dus is mogelijk street fighter 2,final fight ,ghost en ghouls, enzo erop te spelen

kei8774-img450x600-1144832662cimg4622.jpg


kei8774-img600x450-1144832672cimg4624.jpg




20x gbc games nieuw

500x434-2006041400013.jpg


5x ps2 set 1

sadae25-img600x450-1145170686dscf0856.jpg


5x ps2 set 2

sadae25-img600x450-1145171018dscf0855.jpg


set van 23 ps games (suikoden gaiden vol 2 ,higari no go) nieuw

mahalkosigrace2001-img600x450-1145129248ps3.jpg


set van 10 ps games nieuw

mixbeef-img600x384-1145172503dsc00159.jpg


ps2/ps set nieuw

cox9393-img565x600-114533136714.1.jpg
 
japancollector":3qspxsof said:
Geinige stuff dude.

???99= Angorumoa (katakana)
Die GBC titel waarvan je er 20 hebt is volgens mij 'Shuunkyuusai kosuperu paradaisu'
 
-Under Defeat LE
-D2 Eclipse package
-Virtua Striker 2
-Zombie Revenge

Allen JAP.
 
49_1.JPG

c9_1.JPG

Weer 3 DC toppers erbij: SF3 W Impact en Biohazard CV Complete en een Sword of the Beserk PAL (niet afgebeeld, 5 euro in rommelbak.. hopen dat ie niet gaat crappen op een JP DC). DC collecten gaat me erg lekker af, en DC toppers zijn ook nog relatief simpel te vinden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top