What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is je leeftijd?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date

In welke leeftijdscategorie hoor jij thuis?

  • 15 - 20 jaar

    Votes: 3 9.4%
  • 21 - 25 jaar

    Votes: 1 3.1%
  • 26 - 30 jaar

    Votes: 4 12.5%
  • 31 - 35 jaar

    Votes: 11 34.4%
  • 36 - 40 jaar

    Votes: 8 25.0%
  • 41 - 45 jaar

    Votes: 5 15.6%
  • 46 - 50 jaar

    Votes: 0 0.0%
  • > 50 jaar

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    32
A

Anonymous

Guest
Het valt me op dat er de laatste tijd, zeg een half jaar of zo, enorm veel nieuwe leden zijn bijgekomen, die ook nog eens behoorlijk actief zijn op het forum. Dat is natuurlijk prachtig. Wat ik wel eens zou willen weten is in welke leeftijdcategorie we de meeste nozomi leden vinden.

Ik denk dat ik zelf bij één van de oudere leden hoor, maar hoe zit het met de rest. Vandaar deze poll, dan kun je anoniem blijven als je dat wilt.
 
Nou, de uitkomst is niet verrassend, verreweg de meeste van ons zijn tussen de 30 en 40 jaar. En blijkens de poll ben ik een beetje de grandfather van het forum.

Nou, gedraag je, jongens, geen voor de hand liggende reacties op deze opmerking. :)
 
ckong":jrvpwl6i said:
Nou, gedraag je, jongens, geen voor de hand liggende reacties op deze opmerking. :)

Vraag me ineens wel af hoe oud King Kong eigenlijk geworden is ;-)
 
ckong":x8nbmwgk said:
Nou, de uitkomst is niet verrassend, verreweg de meeste van ons zijn tussen de 30 en 40 jaar. En blijkens de poll ben ik een beetje de grandfather van het forum.

Nou, gedraag je, jongens, geen voor de hand liggende reacties op deze opmerking. :)

I make you an offer you can't refuse.
 
ow man, ik zit in dubio, ik wordt over een paar weken 31 maar ik ben nu 30 moet ik wachten voor de vote?
 
Back
Top