A
Anonymous
Guest
Ik krijg een warm gevoel van een New Astro City. Ik vind het gewoon een onopvallende, maar toch stoere cab om te zien, niet te rond, en bescheiden aanwezig.
Maar bovenal houd ik van de NAC vanwege de perfecte standaard monitor/chassis combinatie, waardoor het 15K gamen een lust voor het oog is. Ander pluspunt is het geluid, met de standaard aanwezige versterker. en vergeet ook het zwaar uitgerust powerblok niet.
Kortom, de NAC is een oerbetrouwbare no-nonsense gamemachine waarop ik uren met plezier speel.
Een goede tweede is de NEO 29, ook erg fraai om te zien.
Maar bovenal houd ik van de NAC vanwege de perfecte standaard monitor/chassis combinatie, waardoor het 15K gamen een lust voor het oog is. Ander pluspunt is het geluid, met de standaard aanwezige versterker. en vergeet ook het zwaar uitgerust powerblok niet.
Kortom, de NAC is een oerbetrouwbare no-nonsense gamemachine waarop ik uren met plezier speel.
Een goede tweede is de NEO 29, ook erg fraai om te zien.