What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

wat figures en mini spul in een kastje

voor de mensen die nog geinteresseerd zijn in miniatuur cabs: ik kwam deze site tegen, heeft bijna 100 verschillende handgemaakte mini cabs (geen candy's). ik vind ze er wel netjes uit zien, echter ze zijn waarschijnlijk niet van zo'n kwaliteit als de sega cabjes en 2x zo groot (14-15cm, schaal 1 op 12). 17 euro per stuk en 120 euro voor 10...
check even:
http://retro-heart.blogspot.com/
 
Umdlye":f72i68rf said:
voor de mensen die nog geinteresseerd zijn in miniatuur cabs: ik kwam deze site tegen, heeft bijna 100 verschillende handgemaakte mini cabs (geen candy's). ik vind ze er wel netjes uit zien, echter ze zijn waarschijnlijk niet van zo'n kwaliteit als de sega cabjes en 2x zo groot (14-15cm, schaal 1 op 12). 17 euro per stuk en 120 euro voor 10...
check even:
http://retro-heart.blogspot.com/

Ik heb er een paar in het echt gezien. Kwaliteit is zozo, niet echt bijzonder.
 
ckong":2mipg2ue said:
Umdlye":2mipg2ue said:
voor de mensen die nog geinteresseerd zijn in miniatuur cabs: ik kwam deze site tegen, heeft bijna 100 verschillende handgemaakte mini cabs (geen candy's). ik vind ze er wel netjes uit zien, echter ze zijn waarschijnlijk niet van zo'n kwaliteit als de sega cabjes en 2x zo groot (14-15cm, schaal 1 op 12). 17 euro per stuk en 120 euro voor 10...
check even:
http://retro-heart.blogspot.com/

Ik heb er een paar in het echt gezien. Kwaliteit is zozo, niet echt bijzonder.

Welkom, trouwens. Misschien een introductie?
 
Heb hem al een tijdje in de gaten maar de kwaliteit is gewoon bagger , het geld helaas niet waard en het word ook niet beter .
Op kleine foto's ziet het er wel aardig uit .

newpjns%2B102.jpg

Klik eens op deze foto in ware grootte , 20 € ?
Kom op zeg :lol:


PS ,

Rob gooi die mini Sega cabs nou eens in de uit verkoop joh , die zijn ook op YHJ never nooit te vinden en je hebt ze nou wel gezien toch ? :evil:
 
Casey120":278th8sj said:
Heb hem al een tijdje in de gaten maar de kwaliteit is gewoon bagger , het geld helaas niet waard en het word ook niet beter .
Op kleine foto's ziet het er wel aardig uit .

-plaatje-

Klik eens op deze foto in ware grootte , 20 € ?
Kom op zeg :lol:


PS ,

Rob gooi die mini Sega cabs nou eens in de uit verkoop joh , die zijn ook op YHJ never nooit te vinden en je hebt ze nou wel gezien toch ? :evil:

oei, dat is niet om aan te zien... hoe groter het plaatje wordt hoe lelijker :shock:
edit: ik zou nog wel eens hi res fotos van die sega cabs willen zien, van dichtbij
 
Hehehe, ik heb zaterdag 2 van die mini cabs ontvangen van die kerel. Klein fotootje zag er erg cool uit, inreal life is het harde bagger. Art is niet scherp, stickers niet op maat, lijmresten etc. Ik krijg een refund gelukkig, hij kon het wel waarderen dat ik eerlijk aangaf dat ik zijn werk teleurstellend vind. Toch de moeite van het proberen waard, idee is goed zullen we maar zeggen :o
 
Casey120":1jb2oz0s said:
newpjns%2B102.jpg

PS ,

Rob gooi die mini Sega cabs nou eens in de uit verkoop joh , die zijn ook op YHJ never nooit te vinden en je hebt ze nou wel gezien toch ? :evil:

kansloß Kees, deze gaan nooit de deur uit.
 
Damn. En te weten dat ze op NCSX voor USD12,50 hebben gestaan. Zijn nu een veelvoud waard. Koesteren, die dingen!
 
Back
Top