What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat dacht je van een shoutbox op de site?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Lijkt me leuk, en dan wordt de site, met name de frontpage, wat dynamischer.
 
Hey Ken waar blijft die shoutbox dan?? Doe eens ff wat joh luiwammes ;)
 
Inderdaad, je hebt de komende dagen toch niets beter te doen :twisted:

Laat die cab maar eens even met rust, en doe wat aan de shoutcast, en aan de frontpage. :lol:
 
Psykick":1yea5kuw said:
Hey Ken waar blijft die shoutbox dan?? Doe eens ff wat joh luiwammes ;)
Zou zomaar uit Rembo en Rembo kunnen zijn.
Als ik een bril op had gehad waren de glazen beslagen geweest.
luiwammes, lol, ik weet niet of ie dat gaat trekken......oej oej oej
eddiedg7.gif

best leuk idee eigenlijk, maareh relex!
 
De frontpage, kijken jullie daar ooit nog eens op dan?

Een shoutbox op het forum zou wel grappig zijn, maar volgens mij gaat dat em niet worden. Denk niet dat dat technisch kan in zo'n standaard forum als deze.
 
almighty":1xtbx0ye said:
Ken":1xtbx0ye said:
De frontpage, kijken jullie daar ooit nog eens op dan?
Nu niet meer nee 😉

ik denk dat iedereen die kop van mij ook wel zat is, ik zeg het tijd is voor almighty om member of the month te worden. stuur je even je gegevens door almighty? zijnw e ook weer van mijn gezeur af heheh.

is het trouwens geen idee om een joomla (front)page op te zetten ofzo, dan kunnen meerdere mensen artikelen posten/submitten voor review over nieuwsfacts, tripjes, faq`s etc etc.
dan wordt het ook een beetje een actieve site.
http://www.llambias.nl/joomla/ voor een out of the box voorbeeld.
mooie is dat het helemaal te customizen is voor nozomi, misschien een idee om de site naar een nieuw level te trekken volgens jaar?
 
Een joomla frontpage klinkt fantastisch. Doen!

En daar dan meteen een shoutcast in opnemen. Dan heeft de community weer een site die helemaal van deze tijd is, iets waar nu echt geen sprake van is.
 
almighty":3b700hbo said:
'member of the month' ik? (leuk 😉 )

heb je nou al het formuliertje ingevuld? beetje opschieten mannetje :)
 
het member of the month formulier, ik stuur je er 1 :)


*start word en scribbled wat*

Momentje nog hoor het is onderweg!

/edit: ik heb het origineel gewoon opgeslagen, wat een koning ben ik toch, het is onderweg :)
 
pooyan":3g7hn07w said:
Een joomla frontpage klinkt fantastisch. Doen!

En daar dan meteen een shoutcast in opnemen. Dan heeft de community weer een site die helemaal van deze tijd is, iets waar nu echt geen sprake van is.

als je je echt verveeld, ik heb een shoutcast geactiveerd, denk dat ik hem voor mijn eigen site ook maar ga gebruiken, ziet er wel grappig uit


je zal wel in je eentje zitten te roepen maar wat geeft het kun je ondertussen naar de special van de maand kijken, die heb ik voor de fun ook maar erbij gezet :)
 
RoOd":3r3qdx79 said:
het member of the month formulier, ik stuur je er 1 :)


*start word en scribbled wat*

Momentje nog hoor het is onderweg!

/edit: ik heb het origineel gewoon opgeslagen, wat een koning ben ik toch, het is onderweg :)
Nou hij is ingevuld en opgestuurd 😉
 
Wat is er met m'n foto gebeurd?
Echt een RETRO foto geworden.. :lol:
 
Misschien eens handig om wat slotje's te plaatsen in buy sell and trade?
 
almighty":1jglq6k5 said:
Misschien eens handig om wat slotje's te plaatsen in buy sell and trade?
Ja goed idee gelijk even gedaan.
 
Back
Top