Asure
TATE Mode Pilot
Je hebt niks gemist. Deeltje 3 is waardeloos. (Jammer van de franchise, deze hadden ze niet moeten maken.)
diegene verkoopt ze ook op ebay en ze zijn nu 150 euro incl verzenden voor zo een complete setflay":2zc3hwjj said:Ik weet niet of jullie deze site kennen voor side art :arrow:
http://www.mk-arcade-restore.be/#!side-art-us/c1n56
Gyruss":9kg3nf15 said:lol @ €800,-!
ik heb al eens een werkende operation wolf gehad en die koste me toen €250,. Helaas moest die toen weg wegens ruimtegebrek.
Cageman":34xpjxoc said:Valt dit niet sterk onder 'nostalgie', en gaat het tegenvallen als je hem daadwerkelijk weer speelt? Of is dit de Daytona USA onder de shooters?
Voor mij is het grotendeels nostalgie, speelde dit spel altijd in onze lokale arcade (Rex in Hilversum).Cageman":hmyvyq5c said:Valt dit niet sterk onder 'nostalgie', en gaat het tegenvallen als je hem daadwerkelijk weer speelt? Of is dit de Daytona USA onder de shooters?