What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wanted: Mortal kombat 1 of 2, Operation Wolf

Dedicated kast (MK?) of pcb's?
Heb een bootleg Operation Wolf (Operation Bear?) van Hasan hier ter check/repair maar nog geen adapter voor gebouwd, weet niet of hij werkt en of Hasan die kwijt wil/ruilen/etc.
 
mooie kasten, hopelijk is de prijs redelijk.... ik heb wel eens contact gehad mbt een gerestaureerde KI -was ook een Belg btw- maar die was 1500+

(de reproside art van de MK2 is wel een beetje off qua blauw)
 
wow, wat een mooie cabs, vrees echter dat de prijs behoorlijk hoog gaat zijn. ik zal hem eens een berichtje sturen..
 
Succes, ik denk inderdaad dat je ze niet voor een bodemprijs zult meekrijgen.
Eerlijk is eerlijk, het zijn dan ook unieke collectersitems en deze zijn moeilijk te vinden (helemaal in goede staat, vaak is het artwork verkleurd)

Als je ze wel te pakken krijgt, hoop ik MK I terug te zien op eurocade of het vervolg van de retro game experience 😉
 
Hmm topic is aangepast en de kasten kosten 750 euri per stuk :D
Dit lijkt me toch een propere prijs (zoals de Belgen zeggen)

Mits alles technisch in orde is (beeldscherm) en het artwork niet verkleurd
 
die MK2 is echt heel nice

_DSC0305_zps8056f483.jpg


dit is mijne, om de sideart te vergelijken

edit (cageman): plaatje even weggehaald vanwege gigantisch formaat :-)

mijn andere kan is bovenin verkleurd, ik ben jaloers als ik die kant bij hem zie :roll:
 
Ben zelf ook een mortal kombat 2 kast aan het restaureren.
Bij mij is een zijkant gebroken en deze ben deze nog aan het repareren.
Nog steeds aan het zoeken naar goede sideart. Mocht ik niets
kunnen vinden dan scan ik de goede kant in en maak ik zelf een nieuwe art repro.

Als ik zo die zijkanten zie, dan zie ik altijd dezelfde sideart repro die je overal kan kopen.
Die van mortal kombat 1 vindt ik wel goed en is zeker wel het geld waard,
maar die van mortal kombat 2....

Ik zou voor die mortal kombat 2 niet meer dan 400-500 bieden.
De sideart is totaal geen match en persoonlijk vind ik het geld niet waard.

Probeer een goede deal te maken en dan de art van mortal kombat 3 te kopen van thisoldgame.com
Die is erg goed en komt zeer dicht in de buurt van het orgineel.

Eventueel heb ik nog een control panel liggen van mk2 die ooit naar mk3 is geconverteerd.
Dus met extra gat voor de run button. Die wil ik wel ruilen voor het standaard 5 gats control panel.
 
anunaki, fix de grootte van de afbeelding aub. Het forum is niet te lezen. pic is 10000mp ;)
 
Jinxz":1n5fzqbc said:
anunaki, fix de grootte van de afbeelding aub. Het forum is niet te lezen. pic is 10000mp ;)
Inderdaad.. heb hem even uit de post gehaald. Duurde ook nogal lang om te laden.
 
Zo over verkleurd artwork gesproken, echter als je het artwork besteld op de site eerder genoemd in dit topic ben je wel goedkoper uit.
Hoewel het verschil niet erg groot is.
 
Back
Top