What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Wanted] Atomiswave moederbord

Status
Not open for further replies.
Ik heb nog wel een board volgens mij, ik check ff en laat het je asap weten. Ben je ook nog op zoek naar games?
 
Bedankt alvast!

Ligt er een beetje aan welke games je hebt.
Guilty Gear X bijvoorbeeld zou ik wel interesse in hebben.
 
PascalP":hv8zdwms said:
Bedankt alvast!

Ligt er een beetje aan welke games je hebt.
Guilty Gear X bijvoorbeeld zou ik wel interesse in hebben.

Veel succes met het vinden van GGX 1.5 (in iedergeval een legitieme versie).
Volgens mij heb ik in al de jaren dat ik een AW heb slechts twee originele (niet bootleg) aangeboden gezien.

Verder zijn Fist of the North Star/ Hokuto No Ken, KOF XI en The Rumble Fish 2 echt geweldige spellen.
 
Thanks voor de tips!

Zal men ogen open houden ;)
Die chinese bootlegs houd ik niet van, liever origineel.

Voornaamste reden voor mij is om Dolphin Blue en Metal Slug 6, nu nog een legitieme (betaalbare MS6 vinden)
 
Alleen de boot van Samurai Showdown schijnt glitches te hebben.
Rest zou inderdaad vrij aardig moeten werken ja.
Maar als ik ze kan vinden voor een acceptabel bedrag, prefereer ik toch liever genuine ;)
 
snap ik.

Had ik ook, boot was 30, en het orgineel 40,- Toen heb ik ook voor dat geld een paar orginelen gekocht
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top