What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WANTED: 100 Yen sticker

ruderudie

Bullet Dodger
Joined
May 19, 2006
Messages
1,581
Reaction score
0
Omdat op mijn Aero nog mooie stickers zitten met Deutschmarks daarop, wil ik daar een 100 yen sticker overheen plakken. Heeft iemand die zaterdag naar het event komt die toevallig nog liggen? Als het een 50 yen sticker is; dat mag ook
 
Volgens mij heb ik die in het zilver (Aero type) en ook nog wel witte knoppen.

Kan het niet beloven want dat wordt zoeken, maar ik ga m'n best doen voor je.
 
Zo dat zou helemaal TOP zijn Onno! Alvast dank voor het je best doen en dan zie ik het zaterdag wel.
 
Ik heb ook nog wel wat witte OSBF-30 Sanwa knopjes liggen. Neem ik wel mee de 15e. Misschien heeft Has ook nog eea in de voorraad :-)

Je komt straks om in de knoppen :mrgreen:
 
NaomiFreakster":17jeprou said:


Nope, zies one
PCS-N-1P100.jpg
 
Thanks Arjan, ga met een juten zak weer naar huis zaterdag ;)
 
Back
Top