ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Omdat op mijn Aero nog mooie stickers zitten met Deutschmarks daarop, wil ik daar een 100 yen sticker overheen plakken. Heeft iemand die zaterdag naar het event komt die toevallig nog liggen? Als het een 50 yen sticker is; dat mag ook