What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Waiwainl's gameroom

Klopt, koptelefoon.
Sluit de speakers af zodra je hem erin doet.

Vooral handig als je cab op een 'publieke' ruimte staat :)
 
Wat goed, is dat zo'n kabel via AO?
Worden niet neer gemaakt toch?

Perfecte oplossing zeker daar ik straks in de woonkamer zit :-)
 
Ultra vette stick!!! Die moderate transition layout lijkt me erg fijn.

Ik wil ook zo'n stick.

:)
 
M'n nieuwe NNC is nu omhoog verhuist. Zie ze eens gezellig samen zijn :mrgreen:

Xb5s5Z2.jpg


Wie kan de games raden?
 
Sp33dFr34k":3qv9t6tc said:
Nice! Lijkt het maar zo of zijn de kleuren van je NNC wat flets?

In vergelijking met de 15khz, ja. Moet hem nog wat afstellen zo te zien. Beneden was het prima :)
 
die marquee op je nac ziet er gaaf uit, heb je die los gekocht of zat die er al bij toen je hem kocht?

edit: die heb je later toegevoegd zie ik op de vorige pagina .. nu is de vraag dus waar heb je die vandaan :)
 
De Marquee komt hier vandaan: Spectre. De nieuwe marquee's voor de NNC verwacht ik binnen 2 weken van hem :)
Zeg maar de Milspex van de Marquee's. Hoge kwaliteit product.

De header van die NAC komt hier vandaan: Alfarabi, prima product. Maar wellicht dat het inmiddels ook lokaal gesneden kan worden 😉
 
Nice.

Ik maak tegenwoordig ook marquees zo af en toe, als setje met een movestrip.

Heb zelf ook een CvS2 marquee van Spectre.

Vind de prints zelf een beetje mwah
 
Die post van alfarabi had ik gezien ja, zien er goed uit
het is dan alleen een kwestie van de juiste schroeven vinden denk ik als het lokaal gedaan wordt :)
meende dat er bij die alfarabi "custom" plastic schroeven zitten?
op zich leek zijn prijs mij niet verkeerd.
 
RoOd":1h0c9jjv said:
meende dat er bij die alfarabi "custom" plastic schroeven zitten?
op zich leek zijn prijs mij niet verkeerd.

Klopt, je ziet er niets van als je op je krukje zit.
 
Denk dat ik als m'n cab er is maar eens ga rondkijken hoe of wat. Vind het toch wel heel gaaf staan zo'n marquee.
 
Jazsie":2v0janvx said:
Nice!, hier helaas niet de ruimte ervoor...

Als je 2m20 bij 1m vrij hebt, kun je er al 3 kwijt. Het schaalt naar rato, dus uitermate geschikt voor kleine ruimtes (zou iets voor Ikea zijn!)
 
Back
Top