What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

waar kan ik deze T-MOLDIG bestellen? (gloss) = GEVONDEN!

Status
Not open for further replies.

Morpheus

Combo Keeper
hallo iedereen.

weet iemand waar ik deze gloss t-molding kan bestellen?
dsc_1743.jpg
die van Arcadewinkel glanst niet zo mooi.
 
Lol geen dus

Maar aangezien hij zoveel moeite doet om die kast te restoren lijkt het me zonde.
 
als ik de foto's van de 3 herstelde MK kasten zie, in het topic waar de link naar verwijst, vind ik de glossy molding gewoon erg mooi staan.
wat is jullie mening hierover?
mijn arcadewinkel t-molding heb ik intussen weer verkocht, dus zal toch toch weer wat moeten opzoeken. :mrgreen:
 
Het is jouw kast toch dus je moet doen wat je zelf het mooist vind.

Ik hou zelf niet van de glimmende t molding
 
ik had een PM gestuurd naar de persoon, welke de 3 MK kasten hersteld heeft.
hij gaf mij een link naar een webshop in Frankrijk, waar hij deze molding besteld had.
ik heb mijn order geplaatst.
iedereen bedankt voor de input.
 
had ik naar gekeken, maar kon dat niet vinden.
is dat niet alleen zo bij buy-sell-trade topics?
chef!
 
Stom, je hebt gelijk. Dit is niet het buy sell trade topic.

chef, kerel, man, cowboy, Jeroen. gewoon een manier van aanspreken, no worries.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top