What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Waar gaat het heen met deze wereld?

Ongelofelijk , wat een aanfluiting. Zoveel mooie ip's in je pocket en dan alleen nog pes willen maken, wat voor mij het eerste spel zou zijn wat ze moeten opgeven.
 
Zal niet het einde zijn van MGS, maar Konami heeft zoveel games waar mensen wel een vervolg van willen zien. Nouja Ze zullen die wel in de verkoop doen.
Of op mobiel uitbrengen. Ik denk dat ik dan ze maar op mijn JXD moet gaan doen.
 
Zonde...Konami is altijd één van m'n meest favoriete uitgevers geweest, zoveel geweldigs heeft Konami in het verleden uitgebracht. Kojima komt vast wel weer ergens anders aan de bak.
 
Wat een klotebericht, man. Konami.. wat die allemaal hebben geproduceerd aan epicness. Iedereen met een MSX zal onderschrijven: Alles van Konami sloeg in als een bom. Met Metal Gear voorop.
 
Cageman":3rmw1xf4 said:
Wat een klotebericht, man. Konami.. wat die allemaal hebben geproduceerd aan epicness. Iedereen met een MSX zal onderschrijven: Alles van Konami sloeg in als een bom. Met Metal Gear voorop.

Helemaal mee eens. Je keek uit naar de spellen op de msx van Konami. Erg jammer als er mee stoppen. :cry:
 
Mijn Konami heygd was meer Simpsons, Contra, Sunset Riders en Gradius bijvoorbeeld, maar man iedereen van 25 to 45 heeft wel gewoon kneiters van Konami gespeeld in zijn jeugd, dat was gewoon 30 jaar lang (bijna) alleen maar klassegames. Echt jammer, maar goed ik dacht destijds met de 'val' van Sega ook dat het nooit meer goed zou komen en dat viel nog alles mee
 
Mijn eerste Konami spel was denk ik Magical Tree



Maar zeker niet mn laatste. Eigenlijk denk ik dat, naast Nintendo, Konami wel de developer is geweest waarvan ik de meeste games heb gespeeld. Zonde.
 
Knigtmare voor mij. en Penguin adv. en..... pffff teveel om op te noemen.
Knightmare en Kings Valley heb ik orgineel gehad. De rest op disk. Blijven leuke games
 
Ik speelde knightmare, athletic land, sportgames, kings valley enzo op mn msx. Later iss soccer en symphony of the night. Vooral in m'n jongste jaren op de msx veel konami gespeeld
 
goodnews.jpg
 
Back
Top