What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vraagje Taito Type X/X2 ArcadePC

Oplossing en files stonden op een afgesloten deel van hyperspin forums! Beetje jammer dat alles zo wordt afgesloten en niet gedeeld anyways gelukkig kwam ik via tweakers met iemand in contact die toegang had tot de files en heeft op mn dropbox gezet! helaas wel outdated dus geen files voor SSF4AE onder andere maar totzover alles vertical shooters werkend en Tetris grandmaster haha :D

superblij mocht iemand ooit in problemen komen pm ff
 
Schitterend, ik ga er me binnenkort ook eens mee bezighouden.
Als ik vragen heb... :-)
 
het is mij inmiddels gelukt ssf4ae werkend te krijgen helaas is mn pc er te traag voor (spel speelt af in slomo)
had ik tevens met mij laptop toen ik pc versie installeerde.

tot zo ver alle vertical shooters werkend gekregen op Otomedius na *moet eamusement card werkend krijgen.

verder heb ik Troubled Witches ook werkend, en tertris grandmaster... andere games nog even kijken of ik die installeer :P kom niet echt to gamen toe met al het configureren
 
P-Nut":3ghrik7v said:
tot zo ver alle vertical shooters werkend gekregen op Otomedius na *moet eamusement card werkend krijgen.

Otomedius is een horizontal game btw ;)
 
my bad haha het is btw de enige game die gewoon naar 'schermvullend' vertical scaled zonder te crashen!
 
Erg oud, maar heb je de files nog? ik zou graag alles horizontaal hebben.
 
Back
Top