ik heb al een vraag uit staan of iemand een 29 inch arcade crt te koop heeft maar ik heb na wat lezen op dit forum gelezen over Tri-Mode CRT Arcade Monitoren.......
ik heb mame (hyperspin) draaien op een i7 en dat gaat als een raket maar de destop probeer ik op 640x480 te draaien voor de text goed uit te laten komen.....maar wat zal ik voor voordeel hebben met een tri-mode crt ipv een mooie echte arcade crt?
ik had een sony sony pvm 2950q maar de resolutie van 640x480 kwam steeds met echte oude games net niet lekker uit.....of lag dat aan mij? :?
alvast bedakt 8)
ik heb mame (hyperspin) draaien op een i7 en dat gaat als een raket maar de destop probeer ik op 640x480 te draaien voor de text goed uit te laten komen.....maar wat zal ik voor voordeel hebben met een tri-mode crt ipv een mooie echte arcade crt?
ik had een sony sony pvm 2950q maar de resolutie van 640x480 kwam steeds met echte oude games net niet lekker uit.....of lag dat aan mij? :?
alvast bedakt 8)