What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vraag over arcade kast

Wat wil je weten?

- Het is een vier slot MVS.
- Zo te zien een universele cab.

Meer weet ik ook niet :) Verder vind ik het wel netjes uit zien.
 
Nou moe.. Stel jezelf even voor in het daarvoor bedoelde topic ("even voorstellen"). Ik ga je topic titel even inkorten, want dat is een nogal lange zin.

Last but not least: Wat wil je weten van deze kast? Welke vragen heb je? Het is een generieke kast.
 
Haha, ik kan je vertellen dat ik graag die Windjammers zou willen als je die verkoopt of evt. ruilen tegen een andere titel ;)
 
Neglecta Fooorsu!":1svccv73 said:
Het is een lelijk gedrocht. Op de A12 ermee!
Neglecta Fooorsu!":1svccv73 said:
Het is een lelijk gedrocht. Op de A12 ermee!

Leuke verwelkomen!
Fijn om mensen zo af te kraken.
Maar ok dat zegt meer over jou dan over de kast.
Succes iig met andere mensen af te kraken.
Ik zal verder hier niet op ingaan meer verder praten met de mensen die mij wel iets serieus kunnen vertellen.
Daar ben ik per slot van rekening hiervoor.
Als nog een fijne avond.
 
Snaggelpoes":2ij8mh62 said:
Fijn om mensen zo af te kraken.

Ik kraak jou, je taalgebruik of je domme vraag niet af.

Wel die kast. Begin opnieuw.
 
Er wordt pas antwoord gegeven als je ook daadwerkelijk een vraag stelt. En val Neglecta Fooorsu niet aan aub.

Dus. Wat is nou je vraag..
 
Neglecta Fooorsu!":ca56zmh8 said:
Snaggelpoes":ca56zmh8 said:
Fijn om mensen zo af te kraken.

Ik kraak jou, je taalgebruik of je domme vraag niet af.

Wel die kast. Begin opnieuw.
Mijn taal gebruik,...?
Domme vraag????
Laat mij je een ding vertellen als je niks zinnigs te melden hebt of niks hiervan weet,
Reageer dan gewoon niet.
Maar kom aub niet met deze bullshit.
En helemaal als iemand hier net nieuw is ok.
Vergeet niet dat jij ooit ook een noob was.
Verder heb ik je niks meer te zeggen.
Succes verder!
 
Jazsie":10lrl0t9 said:
Wat wil je weten?

- Het is een vier slot MVS.
- Zo te zien een universele cab.

Meer weet ik ook niet :) Verder vind ik het wel netjes uit zien.
Thanks,
Weet jij toevallig of er een verloop is die van deze stekker naar jamma gaat?
 
Cageman":2fbb6vy7 said:
Nou moe.. Stel jezelf even voor in het daarvoor bedoelde topic ("even voorstellen"). Ik ga je topic titel even inkorten, want dat is een nogal lange zin.

Last but not least: Wat wil je weten van deze kast? Welke vragen heb je? Het is een generieke kast.

Sorry my bad, ik stel mezelf zo ff voor!
 
Psykick":7xjgixaf said:
Haha, ik kan je vertellen dat ik graag die Windjammers zou willen als je die verkoopt of evt. ruilen tegen een andere titel ;)


Hahahaha, nee man ben juist blij met dit spel,
Maar verkoop jij het een en ander dan?
 
Cageman":2a9u9kei said:
Er wordt pas antwoord gegeven als je ook daadwerkelijk een vraag stelt. En val Neglecta Fooorsu niet aan aub.

Dus. Wat is nou je vraag..

Ik val niemand aan, maar ik neem aan dat dit niet de normale manier is hoe je met mensen omgaat, en helemaal als iemand nieuw is en zijn weg nog moet vinden.
Ik denk eerder dat je Neglecta Fooorsu op z'n plaats moet zetten ipv mij.

Ik wilde alleen maar weten of iemand iets meer van deze kast weet, aangezien ik dit ding nog nooit gezien heb.
Ik heb overigens ook sound problemen en wilde graag weten waar ik een cabine kit hiervoor kan krijgen.
 
Snaggelpoes":3cggtn77 said:
Jazsie":3cggtn77 said:
Wat wil je weten?

- Het is een vier slot MVS.
- Zo te zien een universele cab.

Meer weet ik ook niet :) Verder vind ik het wel netjes uit zien.
Thanks,
Weet jij toevallig of er een verloop is die van deze stekker naar jamma gaat?

Kan het op de foto niet zien echter is een vier slotter MVS gewoon JAMMA.

MVS board eruit halen en je ziet de JAMMA stekker...
 
Als je jezelf, deze hobby, dit forum en die lelijke kast van je te serieus gaat nemen kom je niet veel verder. Stel je dus niet zo vreselijk aan en accepteer ook de waarheid als je als noob om feedback/info vraagt. Opnieuw beginnen, ding de deur uit, je beter inlezen en iets gerichtere vragen stellen voor je begint te blaten.
 
Jazsie":1h04znnf said:
Snaggelpoes":1h04znnf said:
Jazsie":1h04znnf said:
Wat wil je weten?

- Het is een vier slot MVS.
- Zo te zien een universele cab.

Meer weet ik ook niet :) Verder vind ik het wel netjes uit zien.
Thanks,
Weet jij toevallig of er een verloop is die van deze stekker naar jamma gaat?

Kan het op de foto niet zien echter is een vier slotter MVS gewoon JAMMA.

MVS board eruit halen en je ziet de JAMMA stekker...
Oh ok, ja die stekker ziet er wel hetzelfde uit maar heb ook ergens gelezen dat je niet zomaar een pc eraan mag hangen, omdat de pinout anders is.
Klopt dat?
 
Neglecta Fooorsu!":y7n13asl said:
Als je jezelf, deze hobby, dit forum en die lelijke kast van je te serieus gaat nemen kom je niet veel verder. Stel je dus niet zo vreselijk aan en accepteer ook de waarheid als je als noob om feedback/info vraagt. Opnieuw beginnen, ding de deur uit, je beter inlezen en iets gerichtere vragen stellen voor je begint te blaten.


Hahahaha weet je ik ga mezelf niet verlagen tot jouw niveau, ik weet wat ik nog meer hier heb staan.
Dit kwam toevallig op mijn pad.
Maar ik kijk er naar uit jou een keer in persoon te ontmoeten wanneer er een meeting is.
 
Toch even een tip om even verder door het forum te bladeren. Er staat veel info hier. Een jamma connector is niet geschikt om zomaar een pc aan te hangen. Daarvoor zijn extra onderdelen nodig. Ook je scherm is waarschijnlijk niet geschikt zonder conversie van het videosignaal.

Neem de tijd om je even in te lezen in de diverse topics. Als je een pc wilt verbinden, begin dan met de monitor. Daarna de controls. Daarna audio. Stapje voor stapje.
 
Als je een PC er in wil hangen, zou je kunnen kijken of je een VGA scherm van dezelfde grootte erin kan hangen en wat spul van bijv. arcadewinkel.nl voor de buttons etc te koppelen via USB
Verkoop je daarna je neo geo mvs met de 4 games. Heb je je geld ook weer terug. :-)

Omwisselen voor een VGA CRT scherm is de snelste keus. Omdat je anders meer kwijt bent aan scalerboardjes (of hoe die dingen ook heten).
Maar voor de echte scanlines en meer de retro look. Is die aankoop misschien wel netter. Net wat je wil.
 
Back
Top