What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

VLXS cabinet

Dat wrappen zegt mij persoonlijk niks. Zou je wat meer over kunnen vertellen? Hoe het proces verloopt en dergelijke :D?
 
Wrap is een speciaal vinyl (platgezegd een sticker) die door hitte erg zacht wordt en daardoor in ieder hoekje of kier gedrukt kan worden. Het koelt in enkele seconden en wordt weer hard. Het materiaal is bizar sterk.
Het is geniaal om mee te werken want het is net als geheugen-metaal. Je kunt het kreuken etc. om het in een seconde met een hittepistool vanzelf weer glad te zien worden.
Hier een filmpje van het materiaal dat ik op de VLXS heb zitten in goud-kleur op een Ferrari 458 :


Hier een uitgebreide uitleg van het process:
 
Da Dude":3nfso8tj said:
Kan dat op mijn NNC???
Plastic delen bijvoorbeeld?

Zou perfect moeten kunnen. Volgens mij had je een mailtje gestuurd, reply ik straks ff.
 
Kun je mijn hele NNC goudkleurig maken, behalve het cp?? Wat een vette shit.
Lijkt me nog handig ook, want gaat het ook geen beschadiging tegen?

Je mag mijn cab wel als project gebruiken en ik wil je er wel een nette vergoeding voor geven. :mrgreen:
 
Marcosan30":vmx38rc2 said:
Kun je mijn hele NNC goudkleurig maken, behalve het cp?? Wat een vette shit.
Lijkt me nog handig ook, want gaat het ook geen beschadiging tegen?

Je mag mijn cab wel als project gebruiken en ik wil je er wel een nette vergoeding voor geven. :mrgreen:

Dat lijkt me gruwelijk nice project. Ik neem aan wel het brushed gold spul zoals ik van het Brushed steel heb?
Het verhinderd krassen en beschadigingen aan de cab.

nicke36":vmx38rc2 said:
Kan dit ook op MDF?

Ja het kan wel. Ik heb samen met Psykick een Megalo's MDF onderdelen voorzien van wrap. Zorg er wel voor dat het stofvrij is en het liefst in de grondverf voor een betere hechting.
 
Jinxz":7wem9crh said:
Marcosan30":7wem9crh said:
Kun je mijn hele NNC goudkleurig maken, behalve het cp?? Wat een vette shit.
Lijkt me nog handig ook, want gaat het ook geen beschadiging tegen?

Je mag mijn cab wel als project gebruiken en ik wil je er wel een nette vergoeding voor geven. :mrgreen:

Dat lijkt me gruwelijk nice project. Ik neem aan wel het brushed gold spul zoals ik van het Brushed steel heb?
Het verhinderd krassen en beschadigingen aan de cab.

Hell yeah, ik kom je het liefst morgen direct ophalen!!
Ik meen het serieus, moeten we alleen even kijken wanneer je tijd hebt :mrgreen:
 
Pfff.... k zie marco al shinen met een gouden cab... wappie

dbmg.jpg
 
sombetzki":fx9jf9uk said:
Pfff.... k zie marco al shinen met een gouden cab... wappie

Ik zou een gele hoed hebben gekozen... maar verder ziet die pic er wel waarheidsgetrouw uit.
 
Oké ik heb bij deze in mijn broek geplast van het lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En mijn vriendin ligt te rollen over de vloer van het lachen :D :D :D
Wat ben je toch een kunstenaar Anton, echt te gaaf voor woorden.

Als dat het eindresultaat wordt, dan doe ik het ervoor.
@Jinxz je hoeft alleen die kast goudkleurig te maken,
die fijne gozert lijkt al als twee druppels water 😉
 
Back
Top