A
Anonymous
Guest
Hey dudes,
Ik zit momenteel in Spanje en liep hier gisteren een arcadehal in en daar stonden twee Naomi cabs (universeel) waarvan er eentje Virtua Tennis 3 draaide! Zelfs de marquee was gemaakt voor de Naomi holder. Wel vreemd om dat te zien! Ik neem aan dat ze de bestaande Naomi hardware hebben vervangen voor Lindbergh?
Daarnaast stond er nog een nieuwe versie van Virtua Striker ver 2006 ... is dit Naomi 2?
Weird!
Maar wel leuk om te zien dat het arcade gebeuren hier in Spanje nog wel leeft ..
Ik zit momenteel in Spanje en liep hier gisteren een arcadehal in en daar stonden twee Naomi cabs (universeel) waarvan er eentje Virtua Tennis 3 draaide! Zelfs de marquee was gemaakt voor de Naomi holder. Wel vreemd om dat te zien! Ik neem aan dat ze de bestaande Naomi hardware hebben vervangen voor Lindbergh?
Daarnaast stond er nog een nieuwe versie van Virtua Striker ver 2006 ... is dit Naomi 2?
Weird!
Maar wel leuk om te zien dat het arcade gebeuren hier in Spanje nog wel leeft ..