What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Videogame Docu´s

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Reaction score
0
Gent,

youtube presenteerde aan mij deze docu´s. Ik kende ze nog niet.
Als mensen nog meer docu´s weten..pls post them. (King of Kong kennen we natuurlijk al)

docu level up. 21 min

docu over Mike Ross (fighter dude) 1uu 14min

Focus heb ik gezien en is zeker een aanrader!
Van de Level up docu weet ik niet of ik 'm al had gezien. Vanavond dus ff checken ;)

youtube gaf deze keer deze suggestie.... ´Video Game Revolution´

thx El Pacho!!! naar die was ik op zoek. thx

edit het was alleen maar de trailert..f*&&

ZeMMiK":ln2wth2u said:
thx El Pacho!!! naar die was ik op zoek. thx

edit het was alleen maar de trailert..f*&&

Hij is gewoon te vinden op piratebay. ik heb 'm net gekeken en WAT EPISCH!
NES versie van Tetris met als heilige graal 999.999 punten en het gerucht dat er een level 30 bestaat maar nog nooit iemand voorbij lvl29 is geweest... Ingrediënten voor 90 minuten nerd-fun.

Leuk om te horen dat deze docu in de smaak valt.

Ecstacy of order staat ook op usenet of zoals gemeld met een torrent. Moet lukken om verder te komen dan de trailer :-)

Nog maar eentje

of 2

Misschien dat er nog mensen zijn die 'm nog niet hebben gezien , dit is ook een aanrader:

en deze:

heerlijk om allemaal te bekijken...lig namelijk ziek op de bank. Die tetris doc heb ik ook gevonden op eweka....inderdaad een heerlijke docu.

Aaarg, daar gaat mijn tijd ;) nu moet ik ze ook allemaal kijken..

hehe bedankt.. ben hier gek op

Hey, en daarna door met alle seizoenen Gamecenter CX. geen docu, maar moet wel ff genoemd worden.

Ik heb ze bijna allemaal nu lokaal staan. jammergenoeg is nog niet alles met ondertiteling. maar er komen er steeds meer.

Back