What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Victoria '04 algemeen

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Inmiddels zijn we weer een aantal wedstrijden verder waaronder de volgende uitslagen

Victoria - Honselersdijk 3-5
Victoria - Deltasport 4-1
Victoria - DWO 0-0
CION - Victoria 4-0

Over anderhalve week

Zwaluwen - Victoria om 14.30
21 april Deltasport - Victoria om 11.00
28 april Victoria - GRAV SV om 12.00
5 mei Victoria - Ariston 8 om 12.00
12 mei Victoria - Ariston 6 om 12.00
 
Ja hoor. Honselersdijk is niet heel ver van mijn huis, en nog minder ver van mijn school. Lui uit mijn klas spelen bij Honselersdijk (jeugd natuurlijk :P ).

Waar zit Victoria dan ergens?

Op de foto's op de achtergrond zie je trouwens Bloemenveiling Westland, de trots van het Westland :D
 
zaterdag 1 september spelen we weer! Thuis 12.00 uur tegen Semper Altius ofzoiets!!!!
 
Gisterenavond eerste bekerwedstrijd van het seizoen gespeeld!

Victoria - Semper Altius 2-2

Ken mocht van ons bestuur (tegen de muur) niet mee doen ivm dat zijn spelerspas nog niet klaar was dus dat was de eerste klap die we te verwerken kregen. We begonnen daardoor de wedstrijd met 10 man later aangevuld door een speler van het 5e. Doelpunten werden gemaakt door Octaaf en forumlid GWAR (pingel). Het einde van de wedstrijd: nadat een speler van Semper altius met gestrekt been op de keeper was doorgelopen onze keeper met gestrekt been onstond een vechtpartij!

Volgende week zaterdag Honselersdijk voor de beker! Bij winst door naar de volgende ronde natuurlijk is dit wel afhankelijk van het resultaat tussen SA en Honselersdijk
 
Afgelopen zaterdag was een totale offday!! Zwaar drama 8-1 verlies!!! A.S. zaterdag spelen we om 14.30 thuis tegen sGravendeel! We hopen hier een veel beter resultaat tegen neer te zetten wat eigenlijk geen probleem mag zijn aangezien ik het me niet kan heugen dat ik ooit meer dan 8 goals in een wedstrijd heb tegen gekregen!!!!!!
 
5-2 overwinning, niks op af te dingen.
 
1-0 Mittens
1-1
2-1 Schaapio
3-1 Dennis
4-1 Ferry
4-2
5-2 Eigen goal tegenstander

Goed begin van het reguliere seizoen dus. Klasse.
 
Gisteren 3-2 verloren van Lombardijen 5

0-1 Mick
1-1
2-1
2-2 Tim
3-2

De laatste 2 goals vielen in blessure tijd!!!
 
as Zaterdag 14.30 uur
Sportpark Broekpolder

Victoria 04 7 - TransvaliaZW 5

Drie punten in de knip????

Wie weet
 
Victoria 04 - Transvalia ZW 6-2
scoreverloop
1-0 Tim
2-0 Willem
3-0 Tim
4-0 Jord
4-1
5-1 Bas
5-2
6-2 Jord

Appeltje eitje! Tegenstander stelde niet veel voor en liep alleen maar te ouwehoeren tegen mekaar en tegen de scheidsrechter!
 
Afgelopen zaterdag met 6-1 verloren van vv Rhoon

Een veel sterkere tegenstander en met een beetje pech had het zo 10-1 kunnen worden

scoreverloop
1-0
2-0
3-0
4-0
4-1 Tim
5-1
6-1
 
Klinkende 6-0 overwinning vandaag!
 
SHO 9 werd vakkundig weggecounterd

scoreverloop
1-0 Ken (penalty)
2-0 Octo
3-0 Tim
4-0 Tim
5-0 Ferry
6-0 Tim

De score had nog hoger uit kunnen vallen als Andre die pingel gemaakt maar goed het stond al 6-0 dus daar maalt niemand om!!!!
 
Victoria 04 - Fc Vlotbrug 3-3
1-0 Tim
2-0 Nick
2-1
2-2
2-3
3-3 Tim

Deze zaterdag speelde we tegen de koploper! Een goed resultaat al zeg ik het zelf!!!!!
 
Vandaag moesten we voor dag en dauw eruit om om 10.30 te spelen tegen Lombardijen 4

Toen we geariveerd waren bleek t dat de tegenstander slechts 8 man op de been kon brengen! De uitslag was het enige verhaal nog wat we moesten invullen

0-1 Tim
0-2 Tim
0-3 Octo
0-4 Octo
rust
0-5 Octo
0-6 Octo
toen besloot de scheids na 55 minuten om er een eind aan te breien
we gingen alleen nog ff verder in de vorm van een trainingspartij
1-6

1-7 Tim
1-8 Ken
1-9 Tim

Op het formulier stond 0-6
 
Back
Top