What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Victoria '04 algemeen

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Way to go Victoria, netjes jongens. Octo is het seizoen dus goed begonnen, wordt het dan een comeback van onze Octo. Ik volg jullie jongens en Mittens go for gold!! 😉

Hasan
 
En dan zo'n resultaat in onze eerste wedstrijd in de 7e klasse

Niet slecht al zeg ik het zelf!
 
Zeer goed, volgende keer graag ook ruststanden Mittens :evil:
 
Mittens666":a2q4w0ih said:
GWAR":a2q4w0ih said:
En dat zegt de grootste schoffelmachine uit ons elftal 😉


Ik heb geen overtreding gemaakt vandaag lange lamlul :P

Victoria 6 won vandaag met 4-2

Ruststand was 3-0

Scoreverloop

1-0 Octo
2-0 Miitens
3-0 Nick
4-0 Mittens
4-1
4-2

Ze kregen na de rust wat verstekingen van een elftal dat op het eerste veld liep te voetballen die spelen 5e klasse

Lange lamlul? Kijk uit he, anders haal ik me koperen roeiers 😉
 
Ken":ybpeblwb said:
Zeer goed, volgende keer graag ook ruststanden Mittens :evil:


Had ik graag gedaan maar had geen notebook bij de hand trouwens binnenkort worden de wedstrijden van victoria ook op dvd uitgebracht :twisted:
 
Geef de score van vandaag is man!
 
4-1 Verlies van Loosduinen.

Heb je een team met 17 / 18 man, zijn er welgeteld 12 aanwezig.

Laat je keeper om 10.30 weten dat ie niet komt als ie 12.00 moet spelen.

Dus ik stond een helft in de goal en Robinho stond een helft in de goal.

Een grote chaos, wederom het voetbal wat zo'n 2 jaar geleden werd gespeeld, alles op de sputnik.

Slecht verdedigd, geen goed uitgespeelde aanval, en eigenlijk een tegenstander die ook niet erg best was.

Plus Koek als scheidsrechter, het drama compleet.
 
Precies wat je zegt Dennis

Ik denk trouwens dat wanneer we op volle oorlogsterkte waren geweest we hier gewoon de volle winst hadden gepakt.

Gelukkig was dit voor de beker en gaan we volgende week beginnen voor de competitie. LYRA 11 thuis om 12.00.
 
Vandaag 2-0 gewonnen. Al vrij vroeg in de eerste helft op 2-0. 1e goal van schaapio, 2e goal van miesjel. Lyra stelde niet al te veel voor maar in de tweede helft verslapte victoria wat. Al met al een mooi resultaat en een goed begin van de competitie.
 
het was ook vrij warm vandaag vandaar dat er wat rustiger aan gedaan werd denk ik
 
Vorige week een 6-2 nederlaag geleden deze week een 5-2 overwinning op HSC en volgens de KNVB site staan we bovenaan
 
Afgelopen zaterdag heeft victoria 2-2 gelijk gespeeld uit bij Ariston 80

Met ongeveer nog 10 minuten op de klok stonden we nog met 2-0 achter maar er werd uiteindelijk toch nog een punt uitgesleept.

Volgende week spelen we thuis tegen Zwaluwen (vlaardingse joden)
 
Idd verpletteren die gasten. Minimaal dubbele cijfers!
 
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

DAT WORDT WEER LACHEN!!!!!!

Cambuur geeft Kros kans op rentree als prof

9/10/2006 14:38

Victor Kros krijgt tot de winterstop de kans een contract af te dwingen bij Cambuur Leeuwarden. De 25-jarige doelman zat zonder club.
In de seizoenen 2001/02 en 2002/03 verdedigde Kros in totaal zestien wedstrijden het doel van Sparta Rotterdam. Nadat zijn contract bij die club afliep, keerde hij terug naar de amateurs. Afgelopen seizoen stond Kros onder de lat bij hoofdklasser Haaglandia.
 
Vandaag 3-4 verloren

2 discutabele goals tegen

1 onterechte pingel staat trouwens op film ff kijken hoe ik hem op dvd kan zetten dan stuur ik hem wel naar japan

1 x aanvallen van de keeper

Toch nog van 1-4 achterstand naar 3-4 gekomen onterecht verloren al zeg ik het zelf
 
Afgelopen zaterdag 3-0 verlies uit bij DWO in Zoetermeer.

Een zeer trieste partij waarin we alle hoeken van het veld te zien hebben gekregen door een zeer slimme tegenstander, en dan viel het nog mee met 3-0.... Had ook 7-0 kunnen zijn.....
 
Aanstaande zaterdag spelen we tegen Deltasport hetzelfde elftal waar we vorig seizoen ook tegen speelde dus er zijn weer punten te halen!!!
 
Na al sinds oktober geen punt meer te hebben gepakt heeft victoria eindelijk weer eens weten te winnen vorige week zaterdag

Bij HSC werd er met 2-4 gewonnen

de week ervoor met 1-4 verloren tegen CION de koploper zonder punt verlies en die iedere tegenstander met minimaal 6 doelpunten opkrult dus niet zo heel erg slecht a.s. zaterdag uit bij honselersdijk mocht het weer het toelaten!!!!
 
Hoppakee weer drie puntjes voor het inmiddels alweer onverslaanbare Victoria. Honselersdijk ging met 3-1 op, over en onder de pijnbank. Enkele actiefoto's van de tegenstander. Wij zijn de blauwe shirts....
s5_panorama_17_feb_07.jpg
 
Back
Top