What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vette arcade die ik gewoon moest delen

Marcosan30

Shmup Veteran
He guys,

Ik was voorafgaand aan het rge en het overkill eens naar het kijken online naar arcades.
Daarbij kwam ik het volgende filmpje tegen:

Vooral het concept spreekt me aan, 15 dollar betalen en onbeperkt spelen :D
Hopelijk kunnen jullie het filmpje ook waarderen

dat is in chicago en daar hebben ze regelmatig signeer sessies met mortal kombat acteurs, die komen allemaal uit de buurt zoals daniel pesina (johnny cage) en John Parrish (Jax) en veel anderen

Holy crap man, wat een bizar vette Arcade! Zou ik graag een keer heen willen. Thnx for sharing goudlokje :)

Impressie! Ga ik zeker heen mocht ik weer daar zijn.
Is net NGC maar dan kleiner :-D

Dr Doggystyle":2rcx0l4f said:
dat is in chicago en daar hebben ze regelmatig signeer sessies met mortal kombat acteurs, die komen allemaal uit de buurt zoals daniel pesina (johnny cage) en John Parrish (Jax) en veel anderen

Whahahahahaha jij zou dat ook niet weten, gek genoeg zou ik graag een keer met subzero op de foto willen :)

Psykick":28sdon41 said:
Holy crap man, wat een bizar vette Arcade! Zou ik graag een keer heen willen. Thnx for sharing goudlokje :)

Geen probleem laiverd, ik neem je er wel mee naar toe :mrgreen:

Nou die Doc van Galloping Ghosts heeft het inderdaad wel begrepen..

toffe locatie met liefde voor classics zowel als modern arcade!

gaaf concept met coins neertikken om de volgende te zijn tegen de winnaar,
ondanks dat je tent op freeplay staat ;-) zeer gaaf.

Wat een plek zeg gaaf!

Wil wel met Goro op de Foto, ben ook benieuwd wat ie allemaal doet met die extra armen :D

super vet! Ook goed om te zien dat de 'flat-fee' van 15 usd een succes is.
Nu nog een eet-drink gelegenheid eraan koppelen en de arcades worden weer succesvol :)

Back