What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Verzin je eigen onderschrift bij deze foto! *part 8*

Ken

High Score Hunter
Een terugkerend fenomeen op het nozomi forum.
Verzin je coolste onderschrift bij de foto en na een week zal ik zeggen wie de leukste had verzonnen. Het achtste deel alweer, met een foto van een vader met zoon die losgaan op de nieuwe PS3 arcade stick voor Virtua Fighter 5. De foto is genomen op de Tokyo Game Show. Leef je uit, niets is te gek.
dsc_0070aangepast.jpg

Dad, you already have my bag and my cap....now pay attention and learn my skillz :P

Vader: "Als je dit wint krijg je vanavond niks te vreten!" :twisted:

Whitevillage":vksoi0w8 said:
Zo vader, zo zoon.

Dat dacht ik nu ook als eerste :)

mijn quote

dad, you're too old, move over for the next generation.

Pa: ppfpfffffffrrrttt!!!
JiJ SuCKeD ZWaaRRRRR iN DeZe GaMe MaNNeTJE!
uBeR-GaMe DaDDy DeLuXe KiCKeD Je aSS, iK BeN Die L33T VF5 FiGHTeR!!

YeaHHHH BoYYYY!!!!

jochie: 12 nul voo rmij pappa, gaan we nu in de draaimolen??? jij kan deze spelletje niet goed!

Dad: You just got pwned, n00b!
Son: geez Dad, why can't you talk like a normal father... *looks around embaressed*

BOVENSCHRIFT:

De nieuwe Japanse versie van BIG is uit!
Tom Hanks zette nog nooit zo goed een Aziaat neer!

Ryu, op welke knop moet ik nou drukken om te spelen?
Pap, dit is een 1 speler game, hehe :lol:

Jochie: Hey pa, dit spel ziet er niet uit..... het is niet eens 3D! Ik wil naar huis!
Pa: Bla bla, speel ff mee al is het alleen ff voor je vader.

4 uur later...

Pa: We moeten gaan jongen.
Jochie: Ik wil niet naar huis *huilend* ik wil dit spel spelen
Pa: Als je je moeder nu aan de kop blijft zeuren dat je zo'n kast wilt hebben zorg ik dat je straks thuis altijd kan spelen.

Back