What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Verkooptopic: Mee te nemen naar het NGC event ZATERDAG!!!

Status
Not open for further replies.
Last minute sale van mijn kant, alleen tijdelijk geldig. Na het event worden er weer 'normale' prijzen gevraagd:

1. Arcadestoelen (een zwarte en een blauwe)
prijs: zwart 40 euro
blauw 30 euro (officieel gezien is hij incompleet , er missen twee schoefjes aan de onderkant).
GERESERVEERD VOOR CHAPDDR
2. Naomi 2 moederbord met bijbehorende netdimm (voor de netbooters onder ons)
prijs: 150 euro voor de set (onderhandelen kan, graag via PM)
GERESERVEERD VOOR MICHELZE
34p14qf.jpg

5d1ona.jpg
 
Naomi 2 met netdimm voor 150 is een steal!

Kan iemand een leuke Cave shooter meenemen? We kunnen er nog wel eentje gebruiken, als je weg gaat kan je hem natuurlijk weer meenemen :)
 
Ik neem mee wat gereserveerd is, maar mocht iemand nog wat willen, laat maar weten. Anders laat ik het thuis.
 
Hee Psykick, ik kan Mushi 1.5 , DDP Daioujou of Ibara meenemen als je wilt?
Laat maar horen!

Iemand die een Metal Slug 2 mvs heeft waar hij vanaf wil en mee kan nemen naar het NGC?
 
Als je hoe dan ook Ibara zou kunnen meenemen, heel graag! Als de rest ook kan, nog beter!
 
Dus een i5 'desktop' zonder hdd. Wie wil die nou niet?
Stroomprobleem lijkt me niet onontkoombaar. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die deze machine over willen nemen. Mijn main thuis laptop is een thinkpad met heel veel strepen in het midden van het scherm. Niet weggooien. Ik geef er een tientje voor.
 
Voor de geinteresseerden heb ik nog de volgende MVS carts liggen, doe maar een leuk bod:

S2Jz9KA6tGJi4Zlt53S1Zhu0qZfOBitpVLVN1l3b59Y.jpg

De strijkplank is overigens niet te koop... :roll:
 
joeks":2zhrhfv2 said:
@Sphere Die Nightmare in the Dark is een dure, mits het een originele is.

Hey Joeks,

Nee helaas is het geen origineel. Althans niet helemaal. Een van de prints is niet meer origineel en volgens mij de label ook niet. Desondanks een fantastisch spel die je niet vaak tegen komt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top