What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Verkooptopic: Mee te nemen naar het NGC event ZATERDAG!!!

Status
Not open for further replies.

Da Dude

Nozomi Elite
Joined
Jan 17, 2011
Messages
5,450
Reaction score
1
Location
Netherlands
Ik kom naar het NGC event en ik neem mee:
Pm me als je intresse hebt, en alle prijzen zijn onderhandelbaar.
Veel kleine meuk, maar wie weet, ben je er naar op zoek, en nu zonder verzendkosten.
Kom je niet, alles kan verstuurd worden 😉

Destiny PS4 10,- Euro
IMGP0771.JPG


Wonder Boy 10,- Euro
IMGP0774.JPG


Verlengkabels voor je C64, Amiga, mastersystem of Megadrive controllers 5,- Euro per stuk
IMGP0777.JPG


ivm een verhuizing op mijn werk, moet ik zoveel mogelijk wegdoen wat niet meer gebruikt wordt.
Daarom bied ik mijn museumstuk hier ook aan. Pm mij maar als je intresse hebt.
Hij werkt gewoon. Doe een bod
FullSizeRender.jpg
 
Ik wil de Zelda voor de game boy wel :D

Ik heb zelf een World Rally 2 Jamma PCB en een Gem Fighters 2-boardje te koop, iemand hier interesse in?

Daarnaast ben ik inmiddels al een tijdje gestopt met mijn internethandel en ik heb nog een flinke voorraad aan retro games over. Als iemand interesse heeft, PM mij even voor welke console. Alles mag goedkoop weg :)
 
Ik zit weer eens midden in een Neo Geo AES hype, dus neem mee die hap!...wellicht handig even af te stemmen welke je dan hebt...
 
Ken":3f8e4tkw said:
Ik zit weer eens midden in een Neo Geo AES hype, dus neem mee die hap!...wellicht handig even af te stemmen welke je dan hebt...


Ik heb zelf jammer genoeg geen Neo Geo stuff. Ik merk aan de aantal PM's al dat wat foto's handig zijn. Ik zal morgen even wat foto's uitzoeken en dan zal ik die via PM versturen.
 
ChapDDR":1ayblpot said:
Ik heb zelf jammer genoeg geen Neo Geo stuff. Ik merk aan de aantal PM's al dat wat foto's handig zijn. Ik zal morgen even wat foto's uitzoeken en dan zal ik die via PM versturen.

Anders kwak een lijst met wat foto's in dit topic.
 
Da Dude":1e35h7ar said:
De enige echte die hard controller voor de CD-I 5,- Euro

Zoooo ! Hahaha. Voor die 5 Euro moet ik deze draak in mijn verzameling hebben man. Neem maar mee :mrgreen:
 
ChapDDR":1d9ibbot said:
Ik wil de Zelda voor de game boy wel :D

Ik heb zelf een World Rally 2 Jamma PCB en een Gem Fighters 2-boardje te koop, iemand hier interesse in?

Daarnaast ben ik inmiddels al een tijdje gestopt met mijn internethandel en ik heb nog een flinke voorraad aan retro games over. Als iemand interesse heeft, PM mij even voor welke console. Alles mag goedkoop weg :)


Heb je misschien een SNES game te ruil?
Mario World oid? ik heb een snes, en wil er wel weer is mario op doen
 
Ik heb een hele stapel cd cases, 2 van Case Logic en een aantal anderen om je cd's in te bewaren voor 50, 100 en andere aantallen

IMG_7901.JPG


IMG_7900.JPG


Iemand intresse?

p.s. alles is te ruil voor SNES of Megadrive Cardridges.
Ik heb die 2 consoles gekregen van een collega, maar heb nog amper games. (de dubbele staan te koop/te ruil).
 
Heb nog die Metal Slug 4 kit die ik mee kan nemen mocht er iemand geïnteresseerd zijn?

En heb nog een Soul Calibur 3 (kopie) incl dongle voor System 246.
 
NeTaXe":3rlsx2om said:
Heb nog die Metal Slug 4 kit die ik mee kan nemen mocht er iemand geïnteresseerd zijn?

En heb nog een Soul Calibur 3 (kopie) incl dongle voor System 246.
De Soul Calibur wil ik wel graag overnemen van je. Tenzij hij 500 euro kost :D
 
Ik heb externe harde schijven van 350 en van 500 Gb te koop.
PM indien intresse (sommige met Netwerk mogelijkheid) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Cageman":23oqed0p said:
NeTaXe":23oqed0p said:
Heb nog die Metal Slug 4 kit die ik mee kan nemen mocht er iemand geïnteresseerd zijn?

En heb nog een Soul Calibur 3 (kopie) incl dongle voor System 246.
De Soul Calibur wil ik wel graag overnemen van je. Tenzij hij 500 euro kost :D
Nu niet de deal afslaan als hij €499,99 vraagt hé :lol:
 
Heb nog een FFVII voor de playstation(platinum)
Iemand interesse voor €20,-?
 
Robert":229po97u said:
Cageman":229po97u said:
NeTaXe":229po97u said:
Heb nog die Metal Slug 4 kit die ik mee kan nemen mocht er iemand geïnteresseerd zijn?

En heb nog een Soul Calibur 3 (kopie) incl dongle voor System 246.
De Soul Calibur wil ik wel graag overnemen van je. Tenzij hij 500 euro kost :D
Nu niet de deal afslaan als hij €499,99 vraagt hé :lol:

Oe heb ik hier even een buitenkansje ghehe 😉
 
Ik heb nog het volgende wat ik kan meenemen mocht iemand er belang bij hebben

PSX;
Gran turismo 2
wild 9
g-police
vr sports powerboat racing
crime killers

PS Vita schoudertas
PSP game Crush
PSP game Every Extend Extra

PC games;
Evil Twin, Phantasmagoria 1 & 2, Deadalus Encounter, Perfect Weapon

Sega Saturn Lightgun

en nog wat andere losse meuk... neem het wel gewoon mee voor het geval dat iemand ergens belang bij heeft
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top