ok, heb alles zo juist verwijdert. ben er idd te laks mee omgegaan. ook had ik de tijdsdruk niet aan zien komen. ik zal er voor zorgen dat de eerst volgende keer dat ik iets te koop bied, het er allemaal duidelijk staat. ook ga de prijzen een stuk verlagen, ze waren idd wat te hoog. mijn excuses voor dit zooitje, zal mijn uiterste best doen om het goed te doen next time 