Aleste":2w21dhzo said:Wauw! Wat een fantastische cab! Zonde dat je 'm weg doet. En dat voor zo'n lage prijs!
trailblazer800":jjnmre70 said:Als je daar voor 550 moet aftappen dan ligt ie over je tenen aan het eind vd dag...
Psykick":38pqsp9s said:Succes Henk, was ik maar rijk![]()
ne0":2jfgpcum said:Ik ga maar gewoon vrolijk meebieden denk ik, straks komt eoa lul dat ding gewoon oppikken voor 250 :s
Cageman":6ed6vbo4 said:Als ik op de auction link klik krijg ik de error: "Deze pagina is momenteel niet beschikbaar"..?