What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

VERKOCHT: Sega Blast City Cabinet (Top exemplaar!)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Verkocht:

SEGA BLAST CITY

- Nanao/Toshiba MS-2931 Auto Tri-Sync Monitor (15-31K) Geen burn!
- 2 Player Control Panel, Original Sega 2L12B met Seimitsu sticks.
- Sega 600-7143-001 bekabeling JAMMA/JVS ready
- Originele artwork en stikkers intact
- Cabinet in collectors staat, Technisch goed onderhouden en tot in de puntjes helemaal origineel!
- Inclusief stepdown converter

Ophaalprijs €850

Je mag hem komen bezichtigen en testen op afspraak. Op prijs voorstellen wordt niet gereageerd!
 
Wie had er ook alweer first dibs? :)

Heb dus zwaar interesse. Wil je hem tot morgenavond voor me vasthouden? :P
 
Gaat het gebeuren? Gaat ckong uiteindelijk zijn lang gezochte Blast scoren? En wat voor één!!
 
Ga je spijt van krijgen als je het niet doet Erik. Had ik het geld maar, dan had ik nu op de stoep gestaan, wat een beauty!
 
ckong":2e4rylh4 said:
Wie had er ook alweer first dibs? :)

Heb dus zwaar interesse. Wil je hem tot morgenavond voor me vasthouden? :P

Dacht dat je niet meer zo'n interesse in candy had anders had ik je gelijk een berichtje gestuurd. Hou em wel vast tot morgen Erik.
 
Ik eet van twee walletjes en heb dus altijd nog interesse in Candy :)
 
Mooie cab. mooie aanwinst voor je.

Goatboy, ga je er nog iets voor terug halen?
 
Da Dude":j97x932x said:
Mooie cab. mooie aanwinst voor je.

Goatboy, ga je er nog iets voor terug halen?

Met de tijd misschien wel. Wordt dan een hori NNC denk ik.
 
Prijs €925 inclusief Sega bench 😉 (not sold seperately)
 
Yep, het is een beauty, en ik neem hem, zonder bankje. :D Ik heb al een mooi bankje en een paar krukjes. Ik PM je overdag even om wat af te spreken.
 
ckong":3lafyao4 said:
Yep, het is een beauty, en ik neem hem, zonder bankje. :D Ik heb al een mooi bankje en een paar krukjes. Ik PM je overdag even om wat af te spreken.

Ok, Goed dat ik het lees. Interesse was groots kan ik je zeggen. Had zelfs een aantal Fransozen die gelijk in de auto wilde stappen. Wel tof dat ie in 'de buurt' blijft. :D Zie je PM wel verschijnen en markeer hem als VERKOCHT.
 
Back
Top