What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Verborgen pareltjes

Baki":27kr1cel said:
DreamerNL":27kr1cel said:
Baki":27kr1cel said:
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ken echte saturn fans en die vinden radiant silvergun ook niks. Die spelen liever Soukyugurentai. Het is gewoon een kwestie van smaak imo.

Je hebt me niet begrepen, hij hoort gewoon bij de collectie, net als RS.

In tegenstelling tot jou koop ik dus alleen de 'top titels' als ik ze ook echt tof vind en niet voor de heb.

De titels die voor mij om te hebben zijn, zijn ook alleen de toptitels.

Batman Returns is zeer zeker een vette game...Turtles in Time ook, maar of dat nu echt underground games zijn?
 
DreamerNL":2icdg90q said:
Baki":2icdg90q said:
DreamerNL":2icdg90q said:
Baki":2icdg90q said:
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ken echte saturn fans en die vinden radiant silvergun ook niks. Die spelen liever Soukyugurentai. Het is gewoon een kwestie van smaak imo.

Je hebt me niet begrepen, hij hoort gewoon bij de collectie, net als RS.

In tegenstelling tot jou koop ik dus alleen de 'top titels' als ik ze ook echt tof vind en niet voor de heb.

De titels die voor mij om te hebben zijn, zijn ook alleen de toptitels.

En dus zeg je nu precies wat ik eerder al aan gaf. Het is een kwestie van persoonlijke smaak.
 
Baki":1gecekkl said:
DreamerNL":1gecekkl said:
Baki":1gecekkl said:
DreamerNL":1gecekkl said:
Baki":1gecekkl said:
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ken echte saturn fans en die vinden radiant silvergun ook niks. Die spelen liever Soukyugurentai. Het is gewoon een kwestie van smaak imo.

Je hebt me niet begrepen, hij hoort gewoon bij de collectie, net als RS.

In tegenstelling tot jou koop ik dus alleen de 'top titels' als ik ze ook echt tof vind en niet voor de heb.

De titels die voor mij om te hebben zijn, zijn ook alleen de toptitels.

En dus zeg je nu precies wat ik eerder al aan gaf. Het is een kwestie van persoonlijke smaak.

Nee dat is niet hetzelfde wat je al eerder aangaf. De titels die voor mij om te hebben zijn, zijn gewoon de toptitels die ook door menig saturn freak wordt aangegeven.

Maar goed we kunnen hierover nog jaren doorgaan, maar daar is deze topic niet voor bedoeld of wel?
 
Nou dat zou wel betekenen dat het forum nou jaren zou bestaan :P

Het zou misschien wel handig zijn als niet elke keer alle replies worden gequote, ik krijg daar altijd een beetje koppijn van... 😉
 
Niet echt verborgen en al helemaal niet onder de wanna be kenners van SEGA Saturn, is Radiant Silvergun. Waarom deze vermelding? Omdat deze game eindelijk weer in mijn bezit is na 3 jaar RS loos te zijn geweest. Ik heb m'n vorige copy verkocht ooit en het leek me toch wel gepast Japan 2005 af te sluiten met een fatsoenlijke shooter.
 
Nice... Eigenlijk wil ik gewoon nog een witte saturn aanschaffen met RS. Wat kost RS daar in de shops Ken?
 
je hoeft er niet op te rekenen dat ie goedkoper is in Japan. Gemiddelde op Yahoo japan etc was iets van 18000 yen. Zo'n 140 euro ofzo?
 
Snow Bros. is een hele verslavende game en volgens mij ook niet bij iedereen zo bekend. Naar mijn mening beter dan Bubble Bobble.

snowbros.png
 
Ik weet niet of iemand hier Jewels of the Oracle kent? Het is van de makers van Myst en heeft een 15 tot 20, als ik het me goed herinner, mind bending puzzels. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft deze game alleen een pal release gezien...?
 
Whitevillage":8pkya94g said:
Snow Bros. is een hele verslavende game en volgens mij ook niet bij iedereen zo bekend. Naar mijn mening beter dan Bubble Bobble.

snowbros.png

Enorm leuk spel, maar een enorme rip off en eigenlijk ook enorm bekend. Is niet voor niets als NES Classic op de GBA uitgebracht.
 
Als je snowbros. leuk vindt , is "rodland" ook een aanrader. Ik vindt 'm persoonlijk beter dan snowbros.
 
idd ook een vette game, en er is eindelijk een port van
Enorm veel wordt in jap op de PS2 uitgebracht wat shumps betreft.
Nu nog Guwange/progear en radiant silvergun/ikaruga 8) :roll:
 
LBL":oinxbd9b said:
idd ook een vette game, en er is eindelijk een port van
Enorm veel wordt in jap op de PS2 uitgebracht wat shumps betreft.
Nu nog Guwange/progear en radiant silvergun/ikaruga 8) :roll:

Ik denk dat treasure RS/ ikaruga pas gaat porten wanneer het vermoedelijke derde deel uitwordt gebracht en dan zoiets als de trilogy pack gaat introduceeren.
 
Nog een verborgen pareltje waar ik op stuitte: Elevator Action Returns van Taito. Echt deze game ruled de pan uit! Heeft wel wat van Rolling thunder maar dan vetter imo.. Is een arcade game maar ook op de saturn uitgebracht.

elevatormini.JPG
 
R-Type":2nzlkpsi said:
Nog een verborgen pareltje waar ik op stuitte: Elevator Action Returns van Taito. Echt deze game ruled de pan uit! Heeft wel wat van Rolling thunder maar dan vetter imo.. Is een arcade game maar ook op de saturn uitgebracht.

elevatormini.JPG

Zeker, klassieke gameplay.
 
Back
Top