ZeMMiK
TATE Mode Pilot
Hello,
Ik kon even geen goed topic vinden, ik denk dat de meeste Animeshoppers in dit topic terecht komen.
Ik ben net terug uit de States en ik moet je zeggen dat ik verbaasd was hoeveel Anime / Manga's daar op dit moment worden aangeboden. Zeker met de lage dollar is dit misschien het overwegen waard. Nog een voordeel is het feit dat het allemaal in het Engels is. De puristen willen het in het Japans, mar ...dat is niet voor iedereen weggelegd natuurlijk.
Volgens is het daar op dit moment een rage en is op zijn hoogtepunt. Ook de meeste rare special editions zijn daar te vinden.
Echt zonder te overdrijven in de meeste kleine 'freerecordshop' achtige zaken waren er met gemak 6 tot 8 meter met Animevideo's op gesteld.
In 1 zaak stond zelfs zomaar een bak in de zaak met van die houten bamboe (samurai)zwaarden!!!
Ook in de boekhandel zijn vele soorten pockets te vinden met Manga (die je ook wel bij de Bruna ziet liggen), maar echt veel meer soorten.
Mijn koffer zat vol met Applespullen maar ik heb nog een bleachaction figuur gescored for 9 dollar...(ben niet zo'n grote verzamelaar).
Dus wil je eens de andere kant op reizen, zorg dat je ruimte hebt in de koffer.
Ik kon even geen goed topic vinden, ik denk dat de meeste Animeshoppers in dit topic terecht komen.
Ik ben net terug uit de States en ik moet je zeggen dat ik verbaasd was hoeveel Anime / Manga's daar op dit moment worden aangeboden. Zeker met de lage dollar is dit misschien het overwegen waard. Nog een voordeel is het feit dat het allemaal in het Engels is. De puristen willen het in het Japans, mar ...dat is niet voor iedereen weggelegd natuurlijk.
Volgens is het daar op dit moment een rage en is op zijn hoogtepunt. Ook de meeste rare special editions zijn daar te vinden.
Echt zonder te overdrijven in de meeste kleine 'freerecordshop' achtige zaken waren er met gemak 6 tot 8 meter met Animevideo's op gesteld.
In 1 zaak stond zelfs zomaar een bak in de zaak met van die houten bamboe (samurai)zwaarden!!!
Ook in de boekhandel zijn vele soorten pockets te vinden met Manga (die je ook wel bij de Bruna ziet liggen), maar echt veel meer soorten.
Mijn koffer zat vol met Applespullen maar ik heb nog een bleachaction figuur gescored for 9 dollar...(ben niet zo'n grote verzamelaar).
Dus wil je eens de andere kant op reizen, zorg dat je ruimte hebt in de koffer.
