What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vastlopers @ Frontpage

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ken,

Als ik bij items kijk op de frontpage waar veel foto's staan, loopt mijn hele computer finaal vast. Waar zou dit aan kunnen liggen? Hebben meerdere mensen hier last van? Jammer eigenlijk, want ik vind de foto's vaak geweldig en zoals een gezegde luidt; 'Eén foto zegt meer dan duizend woorden', ben ik altijd erg benieuwd naar de foto's. Ik heb zeker geen langzame computer of internetverbinding, maar ik heb echt geen flauw idee waar dit aan zou kunnen liggen....

Gungrave
 
Ik denk dat het komt omdat de foto's nogal behoorlijk groot zijn. Ik pas ze nooit aan omdat ze dan ook op high res te bekijken zijn.
 
Toch vraag ik me dan af waarom alleen ik het heb... Ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen, misschien dat de techneuten op het forum er meer vanaf weten?
 
Je bent niet de enige, duurt ontzettend lang en lijkt of ie vastloopt, maar heeft volgens mij gewoon veel tijd nodig om in te lezen. That's it volgens mij.
 
Ik heb nergens last van... Gebruik je firefox? Anders moet je dat eens proberen :).
 
Bij mij duurt het meestal rond de 4/5-maximaal 10 seconden om alles in te lezen. Vergroot de pics maar is op groot scherm, dat is toch niet normaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.
 
GWAR":20n8ghly said:
Je bent niet de enige, duurt ontzettend lang en lijkt of ie vastloopt, maar heeft volgens mij gewoon veel tijd nodig om in te lezen. That's it volgens mij.

Bij mij loopt hij daadwerkelijk vast als ik begin te scrollen, dan moet ik via Task Manager Firefox als Task direct afsluiten. Helaas loopt de computer dermate vast vaak dat ik de Task Manager niet eens meer kan bereiken en dus gewoon moet rebooten.

MajorTom":20n8ghly said:
Ik heb nergens last van... Gebruik je firefox? Anders moet je dat eens proberen :).

Ja, ik gebruik al een flinke tijd Firefox. Heerlijk programma :) Ik zal eens kijken hoe de Frontpage werkt in Opera en IE.
 
Ken":35zie5di said:
dat is toch niet normaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.


Die spellen in die winkel hebben allemaal de hoesjes nog aan!!! das toch nie normaaaaaaaaaaaaaaaal !!! das toch nergens voor neeeuuuuudiggggg??
 
Tjeeeeeetje! Kan toch echt niet meer door de beugel he....

 
RoOd":thf8q19k said:
Ken":thf8q19k said:
dat is toch niet normaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.


Die spellen in die winkel hebben allemaal de hoesjes nog aan!!! das toch nie normaaaaaaaaaaaaaaaal !!! das toch nergens voor neeeuuuuudiggggg??

Das toch nie te geleeeeeeeuuuuven!!!!!
 
Back
Top