What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Unreal Tournament Pre Alpha

Da Dude

Nozomi Elite
https://www.unrealtournament.com/

UT_logo3_rk-1920x1080-1056870870.jpg

Lees ik dit nou goed? Ik wist dat ze bezig waren met deze game, maar dat ik als fan gewoon mee kan gamen. Nee, dat wist ik dan weer niet. Er is al tijdje een Pre Alpha vrijgegeven van Unreal Tournament aan de community. En jij als fan gewoon mee kan spelen, en meedenken over de inhoudt.
Ik ga vanavond ermee aan de slag. BEn erg benieuwd

Tweakers:
http://tweakers.net/reviews/4201/unreal ... -26&u=1400

Wiki:
https://en.wikipedia.org/wiki/Unreal_To ... eo_game%29
 
Gaaf zeg, de dagen van de eerste UT liggen al ver achter ons maar ik denk dat ik maar weinig games zo kapot heb gespeeld als deze samen met quake 3.

Het gaat me wat ver om er weer een pc voor te kopen (nee ik bezit geen pc) maar de verleiding was er weer even :)

Deze game zit er toch al een hele tijd aan te komen of is dat alleen mijn beleving dat de laatste versie ook al een hele tijd geleden is??
 
Unreal Tournament 3 is alweer wat jaartjes terug ja. En gratis DLC's met veel mappen en echte aanpassingen, zonder seasonpass van 40 euro per jaar ;-)

Alle Unreals en Quake kapot gespeeld. Daarom sla ik mij voor mijn kop dat ik dit nu pas op tweakers lees. ipv dat ik dat al wist. Vanavond laat ik Destiny maar even links liggen :-)
 
Ik heb net een paar potjes gespeeld. Gewoon thuiskomen. Na een paar jaar geen UT te hebben gespeeld, voelt de game zo vertrouwd. Graphix zijn mooi.
Echt top. Voertuigen komen ook. Ik heb ze nog niet gezien. Maar wie weet is er al wat.

Best vet van Epic, dat ze ipv dure aankopen, of dure licentieabonnementen; gewoon de Unreal Engine vrijgegeven hebben. En als jewat released draag je 5% af aan hun. Maar je kan gratis ermee aan de gang. Goeie strategie imo.
 
Back
Top