Beatmaster-P
1CC Aspirant
Oeh, krijg pijn in mn polsen als ik er al naar kijk 
ZiEk":334piuuz said:dies wel echt retro!
ga je hem nog opknappen?
net 1 verkocht naar UK, 1 over nog...zpeakabonk":2mqlf4zb said:hmmm die zou ik wel willen hebben
rklok":3lloejzs said:serieuze interesse?? If yes, volgende week geen prpbleem, deze week op het strand in portugal, met mijn white ass![]()
zpeakabonk":3b5hf6vy said:veel olie smeren word je weer bruin!!!! hahaha
rklok":84i9uhiy said:net 1 verkocht naar UK, 1 over nog...zpeakabonk":84i9uhiy said:hmmm die zou ik wel willen hebben