What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Unieke cab in Nederland....

Opnieuw een raar en oud cabje... doet denken aan R2D2 en een "walking fridge" :)

Details :

Naam : Tehkan (nu Tecmo) Video Game
Jaar: begin jaren 80 ??
Gewicht : ?? (denk +/- kg)
Hoogte : 115 cm , 132 cm (met Marquee)
Breedte : 63,5 cm
Diepte : 64,5 cm
Scherm : Nanao 19"
Rotatable : Ja
Wiring : Jamma


Thecana.jpg
Thecanb.jpg
Thecanc.jpg
Thecand.jpg
 
ZiEk":334piuuz said:
dies wel echt retro!

ga je hem nog opknappen?

Denk dat het inderdaad wel een leuk project is... als ik de tijd heb en hij niet gelijk weggesnatched wordt..;)
 
Leuk dat je er ook een Tecmo game in hebt zitten.

Grappig ding. Niet alleen uniek in NL, denk ik ;-)
 
serieuze interesse?? If yes, volgende week geen prpbleem, deze week op het strand in portugal, met mijn white ass :)
 
rklok":3lloejzs said:
serieuze interesse?? If yes, volgende week geen prpbleem, deze week op het strand in portugal, met mijn white ass :)

TMI!
 
hoi ja het gaat over dat kleine ding die tecmo die andere heb ik niet kunnen zien

veel olie smeren word je weer bruin!!!! hahaha
 
zpeakabonk":3b5hf6vy said:
veel olie smeren word je weer bruin!!!! hahaha

Ook TMI!

*mentaal plaatje in mijn hoofd. niet goed.. moet... verdrijven...*
 
ik weet niet eens hoe die eruit ziet krijg de foto niet te zien

maar ben wel open voor rare kasten
 
Profile.jpg


hierbij een fotootje via Hard*Candy
 
tis ook zeker niet de mooiste idd ;)
laten we dit maar niet in een 'lelijke cabs' draad veranderen hehe
 
Back
Top