What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Turtles 4 player cabinet en NBA jam 4 player te koop

fal

Button Masher
Joined
May 30, 2013
Messages
21
Reaction score
0
Bonjour !

Bij deze te koop aangeboden mijn 2 arcade kasten, de woonkamer en mijn partner wensen graag wat kleiners :P

Ze staan op marktplaats - http://www.marktplaats.nl/verkopers/8234249.html - maar mocht je vragen hebben of meer foto's willen zien laat het me even weten.

De kasten zijn werkend te zien bij mij thuis onder het genot van een kopje whateverthehellyouwant.

Prijs in overleg, moeilijk om er een pricetag op te zetten.
 
Als je ooit de turtles in time pcb los verkoopt, pm me maar :) Zo'n grote kast past niet met twee naomi's op een puberkamer hehe
 
Het is niet Turtles in Time, maar de originele TMNT, of eigenlijk TMHT.. toen ze de term 'ninja' niet meer toelieten in zowel de game als de tekenfilm in Europa :D
 
Oh zijn er twee turtles arcade games? Wist ik niet xd

Waar staat de H dan voor?
 
Teenage Mutant Hero Turtles. De naam werd al snel in het begin in een aantal landen veranderd van Ninja naar Hero, vanwege het feit dat met Ninja's te gewelddadig vond voor kinderen. Ze hebben toen ook het intro veranderd om alle Ninja-wapens eruit te halen enzo :-)

Weet nog dat ik het erg kleinzerig vond toen ze dat aanpasten. Ja.. zo oud ben ik al ja ;-)
 
ik zie op die foto's ook een Zaccaria staan met een Heineken marquee. Wat is dat voor kast?
 
Een tapper ofc :P

Dat is wel echt heel erg maar hadden ze dan tijdens de afleveringen zelf ook geen ninja-wapens?
 
double dragon op die zacc ~

Is het een bijzonder model of ?
 
weet ik niet, ik kan het niet goed zien.

heb je foto van de bezel en zijkant?
 
zal er morgen wel foto's van maken als ik van de nachtdienst ontwaakt ben
 
stuur me anders even je email dan stuur ik ze de foto's ~
 
Het is een Zaccaria Fitter. Is deze ook te koop?

(Is btw niet voor mij, maar er zijn een aantal Zaccaria verzamelaars die er wellicht blij mee zijn. Daarom mijn vraag)

Gr, Patrick

Je kan foto's mailen naar anunaki bij chello punt nl
 
Foto's verstuurd :)

en hij is op zich te koop als mensen daar een bod op willen doen, let me know ~
 
lol nou idd... past ook maar net door de deur heen :P
 
Back
Top