R2-2D
1CC Aspirant
Eindelijk na lang wachten heb ik een Atomiswave board met de games Neo Geo Battle Coliseum . Dolphin Blue en Rumble Fish 2 gekregen. Heb vanmorgen heel even gespeeld , eerste impressies zijn zeer positief. Ik zal binnenkort even wat foto's plaatsen.
Nu hopen dat Fist of the Northstar snel in prijs zal zakken , maar hij doet het tegenovergestelde van andere a-wave games , hij is op het moment duurder dan ooit tevoren...
Nu hopen dat Fist of the Northstar snel in prijs zal zakken , maar hij doet het tegenovergestelde van andere a-wave games , hij is op het moment duurder dan ooit tevoren...