What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Triforce Type 3 gevraagd voor a.s. zaterdag.

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Zoals de titel aangeeft zoek ik voor a.s. zaterdag een Triforce Type 3, dat is degene met alles ingebouwd, die driehoek zeg maar. Deze heb ik nodig om wat tests te doen om die van mij eens goed te vergelijken. Je zou me er heel erg mee helpen. Thnx!
 
Hoi Hasan,

Die wil ik wel voor je meenemen, staat wel op netbootsettings dus mogelijk moet je de jumpers even veranderen naar gd-rom.
Laat maar even weten of je hem nog nodig hebt :D
 
Ja dat zou te gek zijn Marco. Als er meerdere mensen eentje hebben rondslingeren kunnen ze die gewoon meenemen, des te beter kan ik een trial and error doen :) Die ene van Marco zal iig al genoeg zijn denk Ik!
 
herkenbaar Has,

Ik had twee triforces om uit te vinden welke jumpers waarvoor waren, heb met trail in error uitgevonden hoe ik hem werkend moest krijgen (mijn triforce voldeed niet helemaal aan de handleiding op internet).

Ik neem hem zaterdag voor je mee, kun je lekker gaan knutselen :D
 
Back
Top