A
Anonymous
Guest
Ik heb zojuist met Ronnie m'n New Astro voorzien van een tri-sync chassis en heb eigenlijk een vraag of het normaal is dat je niet het volle beeld bij horizontaal krijgt.(dit is alleen bij de Dreamcast)
Als ik m'n 60-1 aansluit dan zijn er geen problemen, maar kan het beeld niet verder meer uitrekken.Moet ik aan iets draaien op het chassis zelf?
Het is niet echt een super probleem en ik mis hooguit 2,5 cm aan beide kanten maar zou leuk zijn als ik dit gewoon kan opvullen.Ik kan draaien totdat ik een ons weeg aan de H-Size (meest rechter), maar krijg het niet opgevuld.
Vertikaal is geen probleem en kan hier zowat een anderhalf scherm mee opvullen.
Het is wel ongeloofelijk strak dat beeld man 8) en ben er uiteraard zeer tevreden mee.
Schrok me trouwens rot de eerste keer toen het scherm aanging.
Bij VGA hoor je een soort klik geluid. (eenmalig)
Als ik m'n 60-1 aansluit dan zijn er geen problemen, maar kan het beeld niet verder meer uitrekken.Moet ik aan iets draaien op het chassis zelf?
Het is niet echt een super probleem en ik mis hooguit 2,5 cm aan beide kanten maar zou leuk zijn als ik dit gewoon kan opvullen.Ik kan draaien totdat ik een ons weeg aan de H-Size (meest rechter), maar krijg het niet opgevuld.
Vertikaal is geen probleem en kan hier zowat een anderhalf scherm mee opvullen.
Het is wel ongeloofelijk strak dat beeld man 8) en ben er uiteraard zeer tevreden mee.
Schrok me trouwens rot de eerste keer toen het scherm aanging.
Bij VGA hoor je een soort klik geluid. (eenmalig)