What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Transformers Convention // 8 juni

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Joined
Sep 18, 2005
Messages
617
Reaction score
0
Ik zag dat sommige gasten gek zijn van TRansformers.
Er is een Conventie daarvan op 8 Juni in Nieuwegein.
(ik ga er niet naartoe... ben niet zo´n fan)

http://www.bots-nl.com

Ik hoop dat iemand het leuk vind :idea:
 
Ben op zich best aan fan, ben ermee opgegroeid, doch zou ik daar niet dood gevonden willen worden.

Ik zie de krantkoppen al voor me.
Van alle toys zijn Transformers de sickste.
Thanks voor de update wil wel foto's zien.
 
Vraag me toch af wat voor mensen hier nou naar toe komen .... in de VS en Japan heb je van die grote cons, maar in Nederland? Kan me er echt nauwelijks iets bij voorstellen.
 
Back
Top