What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TR of TK PAL Playstation 3 80 gb

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
te ruil of te koop. Playstation 3, 80 gig uitvoering in goede staat incl alle kabels en 1 controller six axes.helaas geen doos meer.225 euro ex verzenden .liefst ophalen.
of te ruil tegen jamma pcb s,sega naomi,en overig arcade hardware.

Oh bummer.. er komt nog een Egret III en een Magnum mijn kant op ... maar anders had ik hem zeker gekocht... Mooie prijs voor een mooie configuratie!
no_money_down.jpg

je kan natuurlijk geen EU games op een ps3 spelen, right?

lowen.f":3io5hvb8 said:
je kan natuurlijk geen EU games op een ps3 spelen, right?

Wrong, kan wel, PS3 is voor games geheel regio vrij ;) Alleen de bluray films zijn regio gecodeerd!

Over backwards compatibility: PS1 en PS2 games zijn wel regio-gebonden op een PS3 die backwards compatibility heeft.

Je kunt geen europese PS1/PS2 titels draaien op een JP PS3. De PS3 is regiogebonden voor PS1, PS2 en BluRay.

ALthans, zo is het bij mijn PS3 (eerste serie, JP versie)

PS3 titels zijn inderdaad niet gebonden aan regio..

zijn er leuke shooters voor de ps3 eigenlijk?

voor de 360 wel, maar dan jap only. toch?

het is een pal versie BTW. en is ook weer te koop aangezien de koop niet doorgaat met de andere koper :cry:

Back